2015. március 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...




Ismét itt vagyunk a VKP következő témájával, melyben bizonyos témák első élményeit kell elmesélnünk. Nagyon izgalmas kis időutazásnak nézünk elébe, még én magam sem tudom mi lesz ebből és milyen emlékeim törnek majd felszínre, de a puding próbája az evés, vágjunk is bele!


Az első...
.... szó, amit kimondtam

Hű, kettőt és könnyebbet... elég jó a memóriám, de sajnos ilyen mélységekig nem tudok visszaemlékezni a gyerekkoromra. Valószínűleg valami nagyon fantáziadúsat mondhattam, mint "mama", meg "apa" és hasonlók :D 

.... plüss állatom

Hát ha nem is az első, de a legrégebbi imádott plüssöm Szerjozsa Matrjoska, a szerb származású, tűrhetetlenül szőrös mackóm ^^ Egyszerűen odáig voltam érte, minden áldott nap vele aludtam :)

.... szerelmem

Az első és az utolsó, örökkön-örökké Viktor :)

.... csók

Sajnos az első csókomat nem Viktortól kaptam (szomorú is vagyok miatta nagyon). Sportszigeten Tankcsapda koncert kellős közepén kapott le egy vadidegen srác, aki két tombolás közepette jó ötletnek tartotta lesmárolni a mellette álló random csajt. Na az voltam én :D

.... legjobb barát/barátnő

Nagyon sok szívemnek kedves barátom van, akiket többnek tartok puszta havernál, sőt, a barát kifejezés sem fedi le teljesen az érzéseimet irántuk, vagy épp a kapcsolatunk mélységét, de most mégis olyan embert szeretnék ide írni, aki egészen totyogós korom óta a legjobb barátnőm volt mindig, mindenkor; édesanyám. Tudom, sablonosan hangzik, de nekem ő volt a legjobb barátnőm és mai napig is ő áll hozzám a legközelebb. Nagyon-nagyon szeretem őt :)

.... házikedvenc

Az első házikedvencemre konkrétan nem is emlékszem, mert kb. két éves voltam akkor. Egy hófehér házi cica volt, akibe állítólag rendszeresen belebújtam, ennek pedig az lett az eredménye, hogy kiderült a durva macskaszőr allergiám. Egyik nap ugyanis válságos állapotban szállítottak kórházba, majdnem megfulladtam, úgyhogy szegény cica más családhoz költözött :( Aki viszont az első igazi házi kedvencem volt az Fricike, a legelső magyar vizsla kutyusom. Nagy vizsla-fanok vagyunk anyuval, így mikor kiskutyára terelődött a szó csakis vizsla jöhetett szóba. Imádtam őt és mai napig könnybe lábad a szemem, ha csak rá gondolok. A nyakörve még mindig ott van édesanyáméknál, és ahányszor csak ott vagyok beleszimatolok, mert így úja érzem a bundája illatát és egy kicsit úgy érzem, velem van. Amíg pedig nem lehetünk újra együtt, addig remélem vár rám a Szivárvány híd lábánál... :)

.... macskajaj

Erről muszáj nyilatkozni? :D Na jó, de csak röviden, mert nem vagyok rá büszke... Általános iskola, bankett... senkinek nem ízlik a pezsgő... kivéve Szilvikét, mert neki ízlik.... végül a tanárokét is megitta XD

.... munka

Az első munkahelyem hasonló volt a mostanihoz, leszámítva azt, hogy sokkal nehezebb volt ennél. Egy évig voltam ott és mondjuk úgy, hogy jó tanulópénz volt.

.... koncert

Az a bizonyos Tankcsapda koncert :P

.... sminktermék /fiúknak borotválkozás/

Ó, hát az felejthetetlen volt! Életem első sminkterméke egy borzalmasan büdös, kékszőlős golyós szájfény volt, amivel agyba-főbe kenegettem magam :D Igazi nagylánynak éreztem tőle magam, holott csak ragacsos és émelyítően cukorszirup szagú voltam :D 

Hát ezek lettek volna az én válaszaim, ha gondoljátok kommentben ti is válaszoljátok meg a kérdéseket :)

6 megjegyzés:

  1. Úristen! És én emlékszem, hogy kifeküdtél az asztalon a banketten és bealudtál XDXDXDXDXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááá, erre nem is emlékszem :D Ja, azért, mert elaludtam XD

      Törlés
  2. Ha engem lesmárolna egy idegen srác egy koncerten, azt hiszem eléggé kiakadnék o.O
    On the same note, az Ensiferum/Insomnium/OG koncert óta nem tudok leszállni, egyszerűen iszonyú jó volt, imádom ezeket a zenészeket, illetve még mindig a hosszú hajat... khm...
    És egyébként kicsit kutyafóbiám van, de a magyar vizsláktól nem félek, papámnak is olyanja volt, a leggyávább kutya, és iszonyú szelíd volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annyira meglepődtem, hogy háborogni se volt időm, utána már sodort magával a tömeg :D
      Én nagyon szeretem a kutyákat, az meg, hogy a vizsla lett a kedvencem nem is tudom miért alakult így. Talán mert hihetetlenül édes természetük van :)

      Törlés
  3. Tudom nem illik, de irigy vagyok. Én is mindig egyetlen egyet akartam, de örökre. Örülök teljes szívemből, hogy neked sikerült azt a társat elsőre megtalálnod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm és biztos vagyok benne, hogy te is meg fogod találni az igaz szerelmedet, hiszen mindenkinek van társa ebben a világban. Van, aki nem találja meg olyan hamar, de a lényeg az, hogy előbb vagy utóbb felbukkanjon az életedben :)

      Törlés