2014. december 2., kedd

Goth kihívás 2 - 23. kérdés

Milyen sminktermékeket használsz? Mit rejt a neszesszered?


Ezt a kérdést igazából már többször is megválaszoltam más témák keretein belül, de hát ha ez következik, leírom újra :P
Viszonylag sok sminktermékem van, de reggelente nem szoktam belefejelni a púderes dobozomba. Szeretem a sötét színeket és a füstös szemeket, összességében az erőteljes, drámai smink kedvelője vagyok hétköznapokon is, és nem érdekelnek az általános sminkelési szabályok - nekem a szemem és a szám is hangsúlyosan van kifestve. Persze nem mindig, mert vannak napok, amikor normális embernek álcázom magam, és akkor csak feldobok egy Color Tattoo-t, egy tusvonalat meg egy spirált oszt csókolom. A szütyőkém (az ominózus szót juszt se írom le, mert elrontom és Katy agyvérzést kap :D) egyébként kevés sminkcuccot rejt, mert utálok magammal sok vackot cipelni. ajakápoló, meg az éppen aktuális rúzsom, és ennyi. Meg néha szemcerka, ha maszatolós a sminkem. De mivel eléggé rohanósak a hétköznapjaim, nincs időm a sminkem igazítására, délután meg azért iparkodom, hogy elérjem a legelső buszomat, szóval nem a sminkemmel fogok szöszölni a mosdóban :P
Ha meg megyek valahová, nos, olyankor elborul az agyam és vadulok :P Szeretek drámai sminket készíteni magamnak, mert a legtöbb nő nem csinál ilyesmit, de hozzám ez tartozik, ezt szeretem és élvezem, ezzel vagyok önmagam. Félreértés ne essék, natúr sminkkel, sőt, anélkül is mutatkozom emberek között, de a sötét és hangsúlyos sminkben érzem igazán jól magam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése