2014. január 1., szerda

Szilveszteri aranyturha :P

Én: " - Hülyét kapok!"
Viktor: " - Már kaptál, itt vagyok."

Viktor: " - Minden évben ettem lencsét, de nem lettem gazdagabb!"

Zsófi: " - Fogd meg a szőrös golyómat!" (a kiviről van szó :D)

Viktor, mikor kiértünk a buszpályaudvarra a Népligethez szeretett volna még ronda bagóst játszani:
" - Elszopok egyet addig, míg várunk."
Ez már csak azért is vicces, mert a Népliget nos, öhm... arról híres, hogy itt van a kevésbé fázós emberkék fő találkozó helye :D Kicsit volt félreérthető :P

Zsófi megfogja a póréhagymát:
" - Mi a hosszút és keményet szeretjük!"

Pakolászás közben:
Viktor: " - Lyukas a zacsim!"

Épp röhögtünk valamin, Zsófi meg közben Kubu-t ivott, ami majdnem ahhoz vezetett, hogy az orrán jöjjön ki az egész cucc:
Viktor: " - Zsófi lyukaiból folyik a Kubu!"
Zsófi: " - Ha kértek, akkor álljatok alám, úgy is két lyukam van!"
(Imádom, amikor gusztustalan poénokat mondanak, liftezik tőle a kaja a gyomromban :P)

Mikor gyümölcs salátát készítettünk, Zsófi felkiált: " - Íme munkánk gyümölcse!"

Viktornak elzsibbadt a lába és belelépett valamibe:
" - Valami rosszban sántikálok."

Gesztenyét sütöttünk:
Viktor: " - Kész a makk!"

Zsófi eleresztett egy-két galambot, mire én:
" Pöröly kezű Helm kürtje újra megszólal a szurdokban!"
Kicsit szimatoltam, majd szenvedve, könyörgő arckifejezéssel folytattam:
" - Ez egyszer utoljára!"

Zsófi szava járása: " - Kemények vagyunk, mint a fagyott kutyaszar!"

Filmezünk, ahol egy nyanya fekszik a koporsóban.
Zsófi: " - Ezt a mogorva arckifejezést!"
Viktor: " - Meghalt, minek örüljön?"

Zsófi: " - Kimentél fingani?"
Viktor: " - Igen."
Beleszimatolok a levegőbe
Én: " - Visszajött veled."

Boromir = borom ír, azaz a bor orvosság! :D (Zsófi csodás eszmefuttatása)

Viktor: " - Tele vagyok..."
Zsófi: " - Én is... gázzal."

Én: " - Rövidlátó vagyok. Csak olyat látok, hogy whiskey, páklinka, vodka...

Zsófi: " - Úristen, ma jövőre lesz?"

Viktor: " - Szétgyúrtam a könyökömet, fogd meg milyen kemény!"

Horror közben Zsófi felháborodik: " - Ez megrohadt a saját kádjában???"

Zsófi: " - Rejtett sminktehetség vagy!"
Viktor: " - Nem csoda, hogy rejtegetnek!"

Zsófi éjfél után 2 perccel: " Basszátok meg, év eleje óta együtt basszuk a rezet!"

Hát, most is nagyon értelmes gondolatok születtek nálunk :D


8 megjegyzés:

  1. Nem tudom,lehet hülye vagyok,de én most is -így pár óra elteltével- is szakadok a röhögéstől ahogy elolvastam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto :D Főleg a felháborodásodon potyognak a könnyeim: " Ez megrohadt a saját kádjában???" XDDDD

      Törlés
  2. Hát örülök, hogy ennyire tetszenek :D

    VálaszTörlés
  3. Megint a hasamat fogtam ezeken:)

    VálaszTörlés
  4. Kész, jól kezdődik ez az év is ezekkel a köpetekkel. :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan jó ezeket a poénokat olvasni, haláliak vagytok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszenek :P Mi meg szeretjük megosztani őket veletek, hogy ti se maradjatok ki a jóból :P

      Törlés