2014. január 1., szerda

Szilveszteri élmények

Hát szervusztok, ismét itt vagyok :) Kicsit még kótyagosan, álmosan és kipurcanva a szilveszterezés miatt, de holnapra remélhetőleg összekaparom magam és fogok tudni még pihenni egy keveset, mielőtt újra elkezdődnek a dolgos hétköznapok. Nagyon eseménydúsan zárult számomra a 2013-as év, most jöjjön róla egy kis beszámoló.
30-án Gödöllőre utaztunk a nagymamámhoz. Vittünk neki édesanyám kolléganőjétől infralámpát, meg matracokat, meg egyéb gyógycuccokat, amik állítólag a fekélyes láb kezelésére alkalmasak. Emlékszem egyszer vittünk már neki egy ilyen pakkot, akkor is rengeteget cipekedtünk, mert ezek a kütyük elég nagyok és súlyosak, de természetesen ha segít, akkor nem kérdés, hogy visszük neki. Remélem mikor legközelebb megyünk hozzá, addigra kicsivel jobban fogja érezni magát, mert sajnos eléggé le van robbanva szegényke, viszont anyu kocsonyáját olyan élvezettel fogyasztotta, hogy anyu még el is sírta magát :) Én idén is rájöttem, hogy nem szeretem a kocsonyát, de sebaj :) Igazából furcsa a mamámat ilyen állapotban látni, mert írtam róla, hogy ő is nagyon stramm, idős asszony, de azt hiszem ez a nyavalya őt is kikezdi. Persze nem nyafog, meg nem sajnáltatja magát, az nálunk nem szokás, de leplezni nem tudja a fájdalmát. Anyu mindent megtesz azért, hogy enyhítse a szenvedéseit, ő gyakrabban el is látogat hozzá, mert habár minden héten többször megy hozzá egy nővérke átkötözni a lábát, anyu jobb szereti ezt maga csinálni, és ami azt illeti, anyu kötözése sokkal szebb és alaposabb is. Én is szoktam ilyenkor segédkezni, mert nem zavar sem a látvány, sem a szag, meg mégis csak a nagymamámról van szó. Úgyhogy igazából ezzel telt a 30-ai napunk, cipekedtünk, kötöztünk, beszélgettünk. Én már nem depiztem be ezen az egészen, mert attól még nem lesz jobb semmi, inkább úgy fogom fel a mama helyzetét, hogy ahol tudunk, ott segítsünk neki, mert annak legalább van némi haszna, a sajnálkozásnak meg nincs. Meg azt sem szeretném, ha a mama azt látná, hogy betegre aggódjuk magunkat miatta, anyu is próbálja lazán kezelni a helyzetet, így könnyedebb a légkör.
Aztán este felvettük Zsófit, ugyanis jött hozzánk szilveszterezni. Elég késő volt, mikor megérkezett, úgyhogy igazából már csak filmezgettünk egy kicsit meg iszogattunk, a nagy hepajkodás 31-ére maradt :) Közösen főzögettünk, meg moziztunk, ismét horrorok voltak terítéken, meg thrillerek, közben irgalmatlan sokat röhögtünk, Zsófi még szét is kaszabolta magát a gesztenye bevágása közben, úgyhogy ő tényleg vérét adta a szent ügyért :P Aztán megtörtént az, amitől rettegtünk, és ami igazából az én ötletem volt, mert ilyenkor poénos dolgokat kell csinálni :P Szóval kitaláltam, hogy mi lenne, ha Viktor kisminkelne minket? :D Hát gyerekek, csodásan néztünk ki utána XD De mi nagyon élveztük, nagyon sokat röhögtünk közben - én főleg, mert annyira vicces volt a látvány, majd bepisiltem XD -, a végeredmény meg szerintem mindent elmond :D Igazából most olyan nagy részletezést nem érzek szükségesnek, mert itthon punnyadtunk, filmezgettünk és röhögtünk, de majd a képek alá úgy is beszúrom a hozzá tartozó szituációt, ha szükséges :P Szóval így telt nálunk a szilveszter, fogadjátok szeretettel;




Megajándékoztuk egymást ^^ Én egy szép retikült, egy illatpárna szettet, egy isteni illatú teát, egy kis csokit, meg két sminkcuccot kaptam, Viktor meg egy Tolkien könyvet és egy tábla csokit :)



Zsófi egy kicsit megvágta magát :D



Közös ^^



Viktor óriási varkocsa :D Megint növeszti a haját ugyanis, hátközpig érőre tervezi. Az neki olyan fél év alatt menni is fog, nagyon gyorsan nő a haja.



Ketten :)



Nagy vigyor ^^



Zsófit sminkelem, mert kell gyakorolni



A végeredmény



Épp nagyon félek valamelyik film közben :P



Voltak itt pofavágások bőven :D



Milyen gyorsan megnőtt Viktor haja!



Viktor első sminkes megmérettetésére készül bányászlámpával és gonosz vigyorral :P
Figyelem!
A következő képsorok a nyugalom megzavarására alkalmasak! Gyenge idegzetűek ne nézzék :D
Én szóltam!



Zsófi (ki)készül :P



A kész mű XD



A Mesterrel :P 



Rettegtem :P Nem, igazából annyira kellett röhögnöm, hogy szegény Viktor alig tudott kisminkelni :D



Ez lett belőlem XDDD Na jó, el kell ismerjem, hogy Viktor mellett labdába sem rúghatok sminkelés terén :P



Naggyon szekszik vagyunk :P 



Az új évben :)


Hát mint látható megint nagyon jól elvoltunk :D Aranyköpéseket most is fogok hozni, úgyhogy lehet készíteni a rekeszizomat :P

14 megjegyzés:

  1. Mamádnak gyógyulást kívánok: ) ezek a képek, Viktornak üzenem nagyon ügyes és pályát tévesztett: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen a mamám nevében is :)
      Ó, nagyon boldoggá tetted Viktort :D (de azért nagyon ne bátorítsd, jó? XD)

      Törlés
  2. Isteneeem :D Egy vérprofi sminkmesterrel volt dolgotok :D Nagyon jó volt ez a bejegyzés! :D

    A Mamádnak pedig Jobbulást kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Innentől kezdve meg se mutatom a sminkjeimet, úgy is csak Zs kategóriás lehetek Viktorhoz képest :P
      Köszönjük a jókívánságokat a mamám nevében is :)

      Törlés
  3. Remélem a mamád jobban lesz, és hogy hatni fognak a kütyük. Az új év reméljük javulást hoz számára.
    Hihetetlenek vagytok így 3-an együtt:)
    Viktornak még itt ott talán csiszolnia kell kicsit a technikáján, de nagyon jó úton halad :D A bányászlámpa külön plusz pont, fontos a tisztán látás xD
    Jó volt olvasni ezt a bejegyzést! Szilvinek meg gyors gyógyulást, elég csúnya a sebe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bízzunk a legjobbakban - talán a kórházba is be fog tudni feküdni és akkor kap megint kezeléseket.
      Igen, mi hárman kiverjük a biztosítékot :P
      Viktor meg bizonyára tökéletesíteni fogja a technikáját (csak ne rajtunk :D). A gyógyulást gondolom Zsófinak kívántad, csak félreírtad :P Igen, reméljük meggyógyul neki hamar, kis híján levágta az ujját :S

      Törlés
    2. Igen, bocsi Zsófira gondoltam. Kicsit késő van már^^

      Törlés
  4. Ugye, mindig is tudtam hogy van hozzá tehetségem! Szóval szerintem el is kezdem nagyban űzni az ipart, ha szeretnétek hogy kisminkeljelek titeket, csak szóljatok :D!
    Szivli, téged meg minden reggel kifoglak sminkelni meló előtt, muszály gyakorolni :P!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor bizony némák maradunk, drágám :D
      Te jó ég, ha te festesz ki minden reggel, be sem engednek a munkahelyem kapuján XD Hm... ezen még elgondolkodom :P

      Törlés
  5. Mamádnak jobbulást kívánok, remélem, tényleg segít az infralámpa! A sminkek meg hát... csodásak lettek, na, el kell ismerni a Mester érdemeit :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :)
      Igen, a Mester nagyon kitett magáért :P Mint látható vérszemet kapott :D

      Törlés
  6. Én eléggé nehezen viselem egy beteg látványát sajnos de mihamarabbi gyógyulást kívánok.
    A smink pedig egyszerűen fantasztikus lett. Nem is értem hogy eddig miért nem ő csinálta?! :) Én a fiúkat festettem ki egyszer. .. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én hozzá szoktam :) Meg hát ha a nagymamámról, vagy bármely más szerettemről van szó nem érdekel a látvány, csak hogy segíteni tudjak. Köszönjük a jókívánságot :)
      Hát látod, Viktor igazi csiszolatlan gyémánt :P Bár a te ötleted is jó, legközelebb Viktor lesz kipingálva, muhahaha :D

      Törlés