2013. december 8., vasárnap

Ezüstös-szürkés smink

Szombatra pingáltam magam ki így, gondoltam megosztom veletek, mert írtátok, hogy szeretitek a sminkes postokat, csak kevés van belőlük :P Ez most egy kb. 5 perc alatt feldobott smink, szóval néhol pontatlan a satírozásom, meg nem csináltam akkora alapozást, pirosítást, mivel késésben voltunk induláskor, de azért íme;


Használt termékek:
- Garnier BB krém
- Sleek Vintage romance paletta "Pretty in Paris" és "Love in London" árnyalatai
- Avon satírozós végű fekete szemceruza
- Astor Big Boom szempillaspirál
- Labello epres ajakápoló

















Álmos rénszarvas-fej XD

10 megjegyzés:

  1. Húúú, ez nagyon szép :) és nagyon jól áll!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, én is általában hasonló sminket készítek.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik!!! :)
    Nagyon szép!: )

    VálaszTörlés
  4. Hát ez csalás:) Te csak jó sminkeket tudsz csinálni:) Nagyon szép lett illik hozzád:)

    VálaszTörlés
  5. Álmosrénszarvasfej? :D :D de jót röhögtem, de nem is vagy olyan :)
    A smink gyönyörű, de te még gyönyörűbb vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, nem sok álmos rénszarvast láttam még életemben, de ha látnék, tuti így nézne ki, mint én az utolsó képen :D A bók-hegyeket meg nagyon köszönöm, kezdek tényleg nagyon zavarba jönni, de olyan jól esik ez a sok elismerés és dicséret :)

      Törlés