2013. november 23., szombat

Jobb egy fokkal

Most, hogy jóformán az egész napot átaludtam, azt hiszem egy hangyányit jobban vagyok. Ehhez hozzá jött még édesanyám és Viktor értő gondoskodása, meg az, hogy rákényszerültem az ágyban maradásra. Valószínűleg valami vírus is állhat a háttérben, mert sikerült be is lázasodnom, de kaptam gyógyikat és mostanra jobban érzem magam kicsivel, csak kába vagyok. Meg a gépelés még elég nehézkesen megy. Egész nap nem ettem semmit, most sikerült pár szál ropit, meg 5 kanál levest magamba erőltetnem, és sajnos inni sem ittam, mert most az édesítőszeres gyümölcstea nem volt a barátom. Kaptam sima earl grey-t, na azzal máris jobb volt a helyzet, tudtam végre inni. Sajnos kólát is kaptam, pedig ki nem állhatom, de anyu meg van győződve róla, hogy az emésztési gondokra a legjobb a kóla. Üsse kavics, egyszer kibírom. A lázhúzó sikeresen levitte a lázamat, és most, hogy van is valami a gyomromban már nem émelygek annyira. Aminek ki kellett jönnie már kijött (remélem), aminek meg bent kell maradnia, az egyenlőre bent is van, úgyhogy egy fokkal tűrhetőbben érzem magam. A mandulám régebb óta fájt, de arra kaptam antibigyót, viszont ez a pocis probléma csak tegnap este jelentkezett és ma tombolta ki magát bennem. Nem mondom, biztos köze volt hozzá a mekis kajának, de vírus is van/volt bennem, mert lázas azért nem szoktam csak úgy lenni. Szóval most egyelőre jobban vagyok, de a holnapi napot még pihengetéssel töltöm. Bízom benne, hogy ez elég lesz ahhoz, hogy utána tudjak menni dolgozni. Próbaidő alatt nem kéne lebetegedni :S

14 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Pihenj sokat! :)
    Nekem a reszelt gyömbér szokta mindig rendbetenni a gyomromat. Meghámozzuk, lereszeljük és forró vízzel leöntjük. Állítólag egészséges, én inkább úgy tartom, hogy annyira iszonyatosan rossz íze van, hogy egy betegség sem bírja ki és inkább kiszalad belőlem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azon vagyok :)
      Jesszus, én ezt biztosan nem bírnám meginni :O Akkor már inkább mézes fokhagyma, bár azután meg inkább előlem szaladna el mindenki :D

      Törlés
  2. Örülök, hogy jobban vagy! Sajnos az ilyen betegségek mindig akkor szoktak jönni, mikor a leginkább nem kellenének.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez sajnos így van, de remélem a mai nap folyamán ki tudom magam nagyjából kúrálni.

      Törlés
  3. Köszi a vigasztalást amúgy (: És neked is jobbulást =( annyira egy cipőben vagyunk megint =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez ránk nagyon jellemző, még betegek is egyszerre vagyunk :D

      Törlés
  4. A kakukkfűtea csodákra képes, próbáld ki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyat sajnos nem találtam, de majd a patikák gyógynövényes részlegénél utána érdeklődök, köszönöm a tippet! :)

      Törlés
    2. Az íze enyhén szólva is furcsa, de Gyula ellen beválik :-)

      Törlés
    3. Az érdekes íz nem zavar (parodontax fogkrémet használok :P), csak hasson, az a lényeg.

      Törlés
    4. Na, akkor megosztom, tesóm miként fogalmazta meg a Parodontax ízét, mert szerintem Te tudod értékelni: olyan, mint egy hasmenéses panda ürüléke :-D

      Törlés
    5. És milyen igaz! XD Nem mintha sok hasmenéses panda ürülékét kóstoltam volna, de biztos ehhez hasonlítanám :D

      Törlés
  5. Kitartást és jobbulást! :(
    Én mindenesetre minden este bezabálom a gerezd fokhagymámat, tavaly is ez védett meg egész télen (nekem ez a vegetálási időszak, amit fogcsikorgatva és nagy szenvedve kell kihúznom az első rügyfakadásig), meg most senki sincs mellettem, akinek szagolnia kellene. :D Nem tudom, te mennyire bírod a fokhagymát, vagy Viktor mennyire brja rajtad a szagát, de én erre esküszöm. :) Na meg a szatmári szilvából egy felesre, de ez már az apróbetűs rész... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, most már egész tűrhetően vagyok :)
      A fokhagyma jó dolog, de nem akarok itthon sem bűzölögni :P Viktort annyira nem zavarja, de engem igen, pedig a mézes fokhagymánál nincs jobb gyógyszer. Viszont mivel a gyomrom is eléggé érzékeny, óvatosan bánok az ilyen gyógymódokkal, úgyhogy egyelőre maradok a megszokott kúrámnál. Ez egyébként tartalmazza az esti pálinkázást is :D

      Törlés