2013. november 23., szombat

Vacakság...

Kedves olvasók! Ígértem nektek egy normálisan kivehető sminket a Sleek palettámmal, és esküszöm akartam is csinálni, de sajnos néhány váratlan "apróság" közbeszólt. Pár napja olyan szinten le vagyok robbanva, hogy semmihez sincs erőm, pedig eddig olyan jól tartottam magam. Sikerült összeszednem egy tüszős mandula gyulladást, amitől már legalább 3 napja szenvedek, tegnap pedig voltam olyan hülye, hogy a mekiben egyek. Tudva levő rólam, hogy nem szeretem a mekis kaját, de tegnap kaptunk kuponokat, és gondoltuk egyet elhasználunk belőle. Na hát nem kellett volna. Már tegnap este éreztem, hogy valami nem kerek, ma reggelre pedig iszonyat rosszul lettem, állandóan rohangálok, ráadásul hányingerem is van, emellé pedig a mandulám ki akarja tolni a nyelvemet a helyéről, szóval csodálatos. Úgyhogy elnézést mindenkitől, de ezt a hétvégét muszáj vagyok pihenésre és gyógyulásra áldozni, és talán legközelebb tudok már felrakni valami szép sminkről képet. Az eset tanulsága pedig az, hogy az ember NE egyen mekiben, mert igenis szenny kaja, és a finnyásabb szervezet nem reagál rá túl jól.
Addig is mindenki másnap kellemes és szép hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. Az ilyen mindig csőstül jön :/ Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Te hallod seggberuglak, tavaly is megbeszéltük NINCS TÖBB MEKI! Emlékszem az orrom előtt lettél rosszul! Dinkaszaurusz! Ne egyél ilyen szemetet! :P:P:P Gyógyulgass!!! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, de tudtam, hogy le leszek szidva :P De igazad van, én voltam a hülye (megint), úgyhogy most meg is szenvedem rendesen. Ígérem innentől kezdve jó kislány leszek! :)

      Törlés
  3. Sok sok gyógypuszit küldök neked!! Ezt sajnálattal olvasom, hogy ennyire rosszul vagy, de gondolok rád <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy ^^ Most átaludtam az egész napot jóformán, meg jött anyukám gyógykezelni és már kicsit jobban vagyok.

      Törlés
  4. Ó, jobbulást kívánok! Nálam idén még nem járt Gyuszik, de sajnos gyakori vendég nálam is (tudod, Torok Gyuszi :-D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kedves Gyula elkerülhetne, meg a vírusok is, de azt hiszem a nehezén már túl vagyok. köszönöm a jókívánságokat!

      Törlés