2013. május 30., csütörtök

Apróbb hétköznapi események

Elég mozgalmasan teltek a napjaim, pedig ezen a héten nem is volt a lánykám, lebetegedett. Ehhez képest én ki se látszottam a tennivalóból. Egész héten nyári dekorációt csináltunk az oviban, amihez alkoholos filcet kellett használnom - hát nem túlzok, kedves emberek, hogy én minden nap végére olyan szinten beálltam a tömény alkohol szagtól, hogy egy másik dimenzióban éreztem magam. Ezek után már csak egy lépés a nejlon zacskóból szipózott technokol :D Ezen kívül végre valahára bejelentkeztem a kozmetikusomhoz szemöldök tetoválás korrekcióra. Már az állatkertes képeknél is feltűnt, hogy jócskán ki van kopva, úgyhogy nincs mese, ismét végig kell szenvedni a procedúrát. Június 14-ére kaptam időpontot, és habár a fájdalmat szívesen kihagynám, a végeredmény kárpótolni fog. Ahhoz képest, hogy majdnem 3 évvel ezelőtt jártam ott a kozmetikus hölgy azonnal megismert. Úgy látszik emlékezetes kliense voltam, bár ezt nem csodálom, hiszen jóformán a semmiből kellett nekem szemöldököt csinálnia. Holnap pedig kirándulásunk lesz a csoporttal, habár a mai ítéletidő után fogalmam sincs, mi lesz így ebből. Ha megint ránk szakadna az ég, akkor maximum úszunk egyet :D Én voltam egyébként az egyetlen az egész oviban, aki egy szál pólóban, boldog kifejezéssel az arcán járkált fel s alá, mert élveztem ezt a finom, hűvös időt, az eső illatot és magát ezt a borongós, szürkés időjárást. Tudom, hogy furcsa vagyok, de én mindig olyasmiket szeretek, amiket senki más nem. Ezen kívül a mamámat ma hazabocsátották a kórházból. Szerencsére nem negedték el útravaló nélkül, kapott valami tapaszt, amit csakis és kizárólag a klinikáknál lévő gyógyszertárban lehet kapni, mert az ottani gyógyszerészek fejlesztették ki, és ez állítólag nagyon jót fog tenni neki. Három naponta kell cserélni, ami nem is olyan vészes, reméljük ez többet fog segíteni neki, mint az eddigi próbálkozásaink. Persze a mama nem tartotta fejben, hogy a receptjét csakis és kizárólag az ottani gyógyszertárban lehet kiváltani, ezért szépen hazautazott vele ma Gödöllőre. Ez csak azért vacak, mert így anyunak holnap Szigetszentmiklósról oda kell utaznia, majd elhozni a receptet, bemenni a klinikákra, elvinni a kiváltott tapaszt a mamának vissza Gödöllőre, majd jöhet haza ismét Miklósra. Az egész napját át fogja szegénykém utazni :( Ennek etejében anyuval sincs minden rendben, ugyanis két nappal ezelőtt akkorát esett a zebrán átjövet, hogy mind a két térde duplájára van dagadva, be van lilulva és alig bír járni. Ennek hátterében elég érdekes lesz a holnapi több órás útja :S Hát, nálunk úgy látszik sosincs pihenő, mindig van valami. Jól fog esni már ez a hétvége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése