2013. május 5., vasárnap

30 nap Gothoknak - 29. rész

Mit gondolsz, mi fog a Goth-al történni a jövőben?


Nagyon bízom benne, hogy fennmarad abban a formában, ahogy lennie kell. Persze szélesedik a paletta, egyre több alstílus jön létre ezen belül is, de azért azt nagyon remélem, hogy az alapjai megmaradnak és nem korcsosul el valami sci-fi irányzatba. A goth stílus mindenkinek mást jelent nyilván, de én nagyon nem szeretném, ha a jövőben a cyber vonal venné át az irányító szerepet, mert szerintem ez a legkevésbé ide illő alstílus, én nem is szeretem. Jó lenne, ha a jövő goth nemzedéke nem neoncsövekkel a hajukban, gázmaszkkal az arcukon és latexruhában feszítve parádézna, mert szerintem ez a stílus nem erről szól, de mint mondtam kinek milyen az ízlése. Abban is bízom, hogy nem fog keveredni más stílusokkal, csak hogy eladhatóbb legyen, hanem megőrzi egyediségét és ragaszkodik a jellegzetességeihez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése