2013. május 5., vasárnap

30 nap Gothoknak - 28. rész

Egy "öreggoth"-nak tartod magad? (Öreggoth itt: olyan valaki, aki goth kezdeteitől tagja a szubkultúrának, vagy elmúlt már 40 éves)


Nos, én nyilván nem tartozom bele ebbe a kategóriába, de nem is ez a lényeg szerintem. Én még fiatal vagyok, de nagyon bízom benne, hogy idősebb koromra is ugyanúgy hű maradok önmagamhoz és nem fogok senki kedvéért megváltozni. Nyilván az idő előrehaladtával én is egyre szolidabb leszek (bár most sem vagyok egy polgárpukkasztó jelenség), de akinek ez a stílus a szívében van és nem csak a ruháiban, az később is hű marad hozzá. Van a környékünkön pár idősebb ember, aki ezt a stílust képviseli, bár ők sem számítanak nagy öregnek, hiszen mind a két hölgy a 30-as évei elején jár. De mivel ez a stílus (sajnos) főleg a fiatalok mankója, ezért már az is ritkaságnak számít, ha valaki a harmadik x betöltése után is fel meri vállalni az egyéniségét. Az egyik hölgy, akit említettem mondhatni példaképem, régen sokat utaztam vele a héven és káprázatos a stílusa, sok mindenben megihletett. A mai napig szoktam őt látni sétálgatni az utcán és lenyűgöz, hogy mennyire elegáns, mégis egyedi tudott maradni. A másik hölgy az egyik szomszédunk, neki már gyerkőce és férje is van. Csodaszép jelenség és nem csak azért, mert külsőleg tetszetős, hanem mert jó érzés látni, hogy attól még, hogy valaki családanya és feleség lett még nem kell otthonkát és mamuszt hordania. Ez az illető is megőrizte önmagát, a kisfia büszkén lépdel mellette minden reggel, a férje pedig kedvtelve nézegeti a szép kis családját. Remélem mi is ilyenek leszünk Viktorral :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése