2013. május 5., vasárnap

30 nap Gothoknak - 27. rész

A legrosszabb dolog, amit valaha egy új fiúval/lánnyal csináltál.


Nem szokásom beszólogatni azoknak, akik még csak ismerkednek ezzel a stílussal. Én is elkezdtem valahol, én is voltam béna, úgyhogy nagyon jól tudom mit jelent, mikor az ember még keresgéli, hogy mi illik igazán hozzá. A nagyon eltévelyedett, feltűnési viszketegségben szenvedő újoncok is maximum egy rosszalló pillantást kapnak tőlem, de nem szoktam őket leteremteni. Persze az más, ha nagyon kemény legénynek, vagy vagány csajszinak képzelik magukat és elkezdik nekem osztani az észt, mert olyankor azért nem hagyom magam. A magam frappáns, elegáns módján megmondom nekik a véleményem, de a legtöbbjük úgy sem tudja kibogozni az értelmét, vagy ha sikerül is nekik, addigra én már messze járok. Az olvasottság előnye az, hogy elég jól bánok a szavakkal és képes vagyok bárkit lehordani úgy, hogy közben megőrzöm a méltóságomat. de egyébként erre nagyon ritkán van példa és akkor is csak olyankor élek vele, ha nagyon felhúzzák az agyam, azt pedig elég nehéz. Úgyhogy nekem az újoncokkal nincs semmi bajom egészen addig, amíg nem hiszik magukról azt, hogy ők tojták a spanyol viaszt. Mondjuk az arroganciát minden embernél nehezen viselem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése