2016. július 1., péntek

Viktor humor újratöltve



Viktor: - Az olyan helyeket, ahol cukormentes süteményeket gyártanak édesítőszerezdének hívják?


Van egy eper mintás szövet szatyrom, amit nagyon kreatívan Epernek hívok. Vásárlásból jöttünk haza, nekem pedig nehézséget okoz szépen összehajtani, így meg szoktam kérni Viktort.
- Hajtogathatod az Epret!
- Eper, eper, eper, eper...


Épp puszitámadásra készültem:
Viktor: - Várj, ehhez kelleni fog türölköző!
Én: - Miért?
Viktor: - Hát mert olyan nagymamásan-nyálasan puszilsz.
Én: - Nem is igaz!
Viktor: - Igazad van. Nincs hozzá bajuszod.


Épp face-en garázdálkodtam, mikor rátaláltam egy vízipaci pukis videóra. Lejátszottam - mondván röhögjünk egy jót -, és hát a paci igen hosszas kürtszót produkált. Erre Viktor:
- Hát, van még mit tanulnom.



Csontkovács videókat nézegettem és az istennek sem jutott eszembe a másik elnevezése a szakmának (kiropraktőr)
- Hogy is hívják már az ilyeneket... valami kiroppanológus, vagy mi.



Egy reggeli sétánk alkalmával kopácsoló hangra lettem figyelmes.
Én: - Figyelj csak, szerintem ez egy harkály!
Viktor: Vagy egy Predator.



Viktorék munkahelyén újfajta mellékhelyiségeket alakítottak ki. Ha egy bizonyos piszoár mellé áll az ember, akkor a közelben lévő tükörből láthatja alsóbb testtájait. Viktor egyik ilyen alkalommal odapillantott és így szólt:
- Nahát, tükörtojás!


Viktor szétrugdosott egy pitypangot
Én: - Ne bántsd már azt a szerencsétlen pitypangot!
Viktor: - Nem bántom, csak segítem a szaporodásban!



Én: - Szívem, húzd már le az ágyneműt légyszi!
(Viktor bemegy a hálóba és megáll az ágy előtt)
Viktor: - Te, ágy, adjál már egy kis pénzt!


Viktor: - Ha nekünk egyszer lányunk lesz, akkor a baráti körünkben lévő összes kisfiú körülötte fog zsongani.
Szilvi: - Hát ha olyan szép lesz, mint te, akkor biztos.
Viktor: - Főleg a kis szakállával.



Vízipipáztunk éppen és nagyon nehéz volt szívni a dohányt.
Én: - Ettől tisztára behorpad a fejem.
Viktor: - Legalább történik valami odabent.



Viktorral épp hülyéskedtünk, mire ő grimaszolni kezdett:
Én: - Ha látnád magad, milyen fejeket vágsz!
Viktor: - Nem vagyok én hóhér....



Én: - Építenem kell a táncos karrieremet.
Viktor: - Az artériádat???



11 megjegyzés: