2016. január 31., vasárnap

Szünet

Sziasztok!

Régóta érlelődött bennem az elhatározás, de most eljutottam odáig, hogy egy kis időre szüneteltetem a blogot. Több, mint 5 éve vezetem és írom folyamatosan, azt hiszem egy kis pihenő rám fog férni. Igyekeztem a blogon nem érzékeltetni, de az életem most elég zűrös, nehézkes szakaszában van és így szinte nyűgnek érzem az írást. Márpedig ha az ember nem csinálja szívvel-lélekkel a dolgait, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy valamiben változtatni kell. Persze a blog ettől még nem fog megszűnni, csupán bizonytalan ideig inaktív leszek. Hogy ez mennyi idő lesz, fogalmam sincs - talán hetek, hónapok, akár egy fél év is, ahogy jónak érzem. Szeretném kicsit összeszedni magam minden téren, olyasmikre figyelmet és időt fordítani, amikre régóta nem tettem és ami a legfontosabb, szeretnék kicsit pihenni, hogy utána újult erővel, energiával feltöltődve tudjam tovább vezetni a blogot. Természetesen azért olvasgatni továbbra is fogom mások oldalait és az elmaradt kommentekre is válaszolni fogok, csupán bejegyzések terén lesz most csönd nálam. Néha ilyen is kell :)

Köszönöm szépen a megértéseteket!
Legyen szép napotok! :)

26 megjegyzés:

  1. Jó pihenést kívánok Szilvi! Egy blog hobbi, nem kötelességből írjuk. Így ha úgy érzed szünet kell, akkor szüneteltess. Én itt leszek és türelemmel várom az újabb remek posztokat! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Abszolút megértelek, anno nekem is egy kis pihire volt szükségem. Már most nagy szeretettel várunk vissza, teljen el bármennyi idő is! Addig pedig jó pihenést :)♥

    VálaszTörlés
  3. Én is várni foglak vissza! Néha nem árt pihenni, más dolgokat előtérbe hozni, a blogolás valóban addig jó, míg örömünket leljük benne. Jó pihit, feltöltődést! (-:

    VálaszTörlés
  4. Jó pihenést és feltöltődést kívánok én is, és várlak vissza szeretettel! :)

    VálaszTörlés
  5. várunk vissza, remélem minden helyre jön! :*

    VálaszTörlés
  6. Teljes mértékben megértelek! Csodállak, amiért ilyen sokáig írtad, én az elmúlt hat évben többször is kényszerültem hosszabb-rövidebb szünetekre.
    Jó pihenést, a blog is, mi is megvárunk! ;)

    VálaszTörlés
  7. Jó pihenést és várunk vissza!! :)

    VálaszTörlés
  8. Pihend ki magad Szilvi! És azért siess vissza hozzánk, mert hiányozni fogsz! <3 :)

    VálaszTörlés
  9. Remélem megoldódnak a gondjaid minél hamarabb! :)
    Tudom milyen érzés ez, korábban én is benne voltam, szóval teljesen át tudom érezni!
    Várunk vissza!!! :) ;)

    VálaszTörlés
  10. Első mindenkinek saját maga kell hogy legyen, szóval most a legfontosabb, hogy pihend ki magad nagyon! :) Mi pedig várunk vissza, és addig fogunk várni, ameddig csak kell! :) <3

    VálaszTörlés
  11. Jó pihenést neked : )
    Várunk vissza!

    VálaszTörlés
  12. Remélem minnél hamarabb béke és nyugalom lesz! Folyamatosan hiányolni foglak!

    VálaszTörlés
  13. Jó pihenést, és feltöltődést kívánok!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon várom az új posztokat, de elsősorban jó pihenést és feltöltődést kívánok. Szeretem olvasni a blogod, mert olyan változatos. Várunk vissza. :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon sajnálom:(! Kellemes pihenést!

    VálaszTörlés
  16. Kellemes pihenést, várlak vissza! ;)

    VálaszTörlés
  17. Jó pihenést, várunk vissza :)

    VálaszTörlés
  18. Nagy öleléssel kívánok kitartást és jó pihit :)

    VálaszTörlés
  19. Jó pihenést, feltöltődést és minden jót kívánok. :)

    VálaszTörlés
  20. Remélem sikerül mindent egyenesbe hozni,hiányozni fognak a posztjaid. :)

    VálaszTörlés
  21. A blogszünetek királynőjeként teljesen megértelek, kell néha a feltöltődés, főleg ennyi év után, és főleg, amikor minden összejön.
    Remélem megoldódnak a problémáid, kitartás!♥

    VálaszTörlés
  22. Jo pihenest kivanok neked! Varunk vissza! :)

    VálaszTörlés
  23. Válaszok
    1. Még sajnos nem mostanàban,de a nyàr folyamàn tervezek visszatérni :) Köszönöm az érdeklődést,és mindenkinek köszönöm a megértést :)

      Törlés