2015. december 30., szerda

Bronzos smink szilveszterre

Sziasztok!

Habár én magam semmiféle buliba nem készülök szilveszter éjszakáján (helyette valószínűleg horror maratont tartunk, ahogy tavaly is), azért nektek gondoltam készítek valami ünnepi sminket, ami eléggé feltűnő ahhoz, hogy akár egy buliban, vagy egy baráti összejövetelen is lehessen viselni. Abban biztos voltam, hogy a tegnap bemutatott új MAC pigmentjeim egyikét szeretném használni, így esett a választásom a bronz színű Out all night-ra. Önmagában is gyönyörű ez az árnyalat, de most valami színesebbre vágytam, így az alsó szempillámnál királykék szemceruzát és egy kis lila púdert használtam. Szerettem volna műszempillát is ragasztani a drámai hatásért, de egyszerűen képtelen vagyok normálisan végezni ezt a műveletet, úgyhogy ez a lépés végül kimaradt. A smink többi része sem túl bonyolult: kis BB krémet vittem fel a bőrömre, korrektort a szemem alá, majd nagyon enyhén kontúroztam, mindezt fixáltam. Került még egy kis természetes hatású pirosító is az arccsontomra, no meg némi highlighter (de csak ujjal felütögetve), illetve a szemöldökömet is megerősítettem kissé (el kéne már jutni szemöldöktetkót frissíteni...).

Az ajkaimra három féle színt is felvittem, hogy mindenki megtalálja a neki jobban tetsző verziót. Az első képeken a MAC Twig rúzsa látható rajtam, amitől az egész sokkal visszafogottabb összhatást kapott. A második verziónál a Rimmel Cutting Edge rúzsát használtam, mivel a bronz és a lila szerintem irtó jól néz ki együtt, az utolsónál pedig a MAC Viva Glam I-es rúzsát használtam egy kis Rimmel Oh my gloss! szájfénnyell megspékelve. Alapjáraton nem igazán kedvelem már a szájfényeket, de egy szilveszteri smink némi csillogást kíván :)

Természetes rúzzsal










Bogyószín rúzzsal








Piros ajkakkal








És egy közeli a szemsminkről



Igyekeztem kihasználni a naposabb órákat, ugyanis hosszú idő óta a tegnapi nap volt az első, mikor nem ködöt láttam az ablakomból. Sajnos még ez a fény is kevésnek bizonyult abból a szempontból, hogy a szemsminknél nem látszik elég jól a királykék kihúzás, pedig élőben csak úgy világított a szemem. No mindegy, nekem azért tetszik a végeredmény, a kedvenc verzióm pedig a lila rúzsos változat volt. Még mindig a sötét rúzsokat kedvelem magamon, szerintem ezek állnak a legjobban, de azért a másik két verzió sem vészes :)

Remélem elnyeri a tetszéseteket :)
Nektek melyik verzió tetszik jobban?


14 megjegyzés:

  1. Szép lett ez a smink, nagyon szép vagy!!! Jól áll neked!! Hasonló barnás árnyalatokat én is kedvelem :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :) Külön tetszik a lila az alsó pillasorban, szerintem rendkívül jól áll a szemszínedhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, ha tetszett :)

      Törlés
  3. Bogyószín rúzzsal a legfantasztikusabb szerintem, de nagyon jól áll az élénkvörös rúzs is neked, hófehérkés benyomást kelt.
    Szép smink, bevállalnám! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett :) Nekem is a bogyós a kedvencem ^^

      Törlés
  4. Nagyon tetszik!! (-: Ilyen sminkkel és persze arccal én is szívesen mennék bárhová..... Nekem az utolsó rúzzsal tetszik a legjobban, szilveszterre belefér a szájfény, jól áll Neked. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, aranyos vagy ^^ Eléggé elszoktam a szájfénytől, de végülis szilveszterre jöhet egy kis extra csillogás :P

      Törlés
  5. Gyönyörű Szilvi! Nekem bogyós ajkakkal a kedvencem, baromi szép az a rúzs. Komolyan ha bevállalósabb lennék és jól is állnának az ilyen színek, lefeküdni is ilyen szájjal mennék, levakarani nem lehetne rólam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy ^^ Amúgy simán kipróbálhatnál egy merészebb színt is, mert csak 1-2 alkalom kell és hozzá szokik az ember :P

      Törlés
  6. Ahh gyönyörű lett! Egyértelműen a Cutting Edge a legjobb verzió:) Én - ha valami extrát csinálok egyáltalán - mindig az ilyen bronzos-arany árnyalatokkal festek, és lila rúzzsal tökéletes. Asszem én valahogy így fogok kinézni, egyébként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, de jó, hogy ráéreztem az ünnepi stílusodra :) És örülök, hogy tetszik ^^

      Törlés