2015. október 20., kedd

Ősztündér smink

Sziasztok!

Idejét sem tudom már mikor volt kreatív smink a blogon, de mikor betegen ültem itthon jött egy sugallat, miszerint nekem valami érdekesebb sminket kell készítenem. Szerencsére az arcom is volt már annyira vállalható formában, hogy nekiállhattam a dolgoknak, és szinte egyből egy ősztündéres arcfestés jutott eszembe, ha már nyakig benne vagyunk ebben az évszakban. Én akár Halloween-re is el tudom képzelni, ha valaki épp nem akar rothadó hulla lenni :P Mondjuk ez utóbbiak közelebb állnak hozzám, de most valami bájosabbhoz volt kedvem.
A smink alapját az aranysárga, s bronz, a narancs, a piros és a burgundi színek képezik, amit megkoronáztam egy erősebb tusvonallal és bordó ajkakkal. A smink néhány falevél darabka felragasztásával vált teljessé, illetve a hajamat is díszítettem pár őszi bogyóval és levéllel. Én nagyon élveztem ennek a sminknek az elkészítését, és habár ez most közel sem olyan formabontó, mint ami rám jellemző, nekem még így is nagyon tetszett :)













Most miért? Néha a tündérek is megéheznek :D


Remélem tetszett nektek!
Szeretnétek még Halloween-i témában kreatív sminkeket látni? Ha igen, szívesen várom az ötleteket, vagy akár csak a megerősítést, mert van néhány téma a tarsolyomban :P 

22 megjegyzés:

  1. Imádom! *.* Fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűen sminkelsz, csodálatos lett! Az utolsó kép pedig :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy :) Az utolsó kép meg kellett oda :P

      Törlés
  3. Wow:D Azért az igazi levelek homlookra ragasztva elég formabontók:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, akkor úgy írom, hogy magamhoz képest ez visszafogottabb :P

      Törlés
  4. Nagyon eredeti és attraktív sminket készítettél!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! :) Az utolsó kép a kedvencem. :D

    VálaszTörlés
  6. Klassz lett, annyira ügyes vagy, mindig ámulok! :)

    VálaszTörlés
  7. Csodás *-* Az éhes tündér a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  8. te jó ég, mennyire gyönyörű lett már!! :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem nagyon aranyos lett ez- és tetszik a szemkihúzás ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Zsófim ^^ Gondoltam, hogy a szemkihúzás tetszeni fog :P

      Törlés
  10. Szeretem a sminkjeidet, úgyhogy én arra szavazok, hogy legyen még. :)
    Nem tudok egy részletet sem kiemelni, melyik tetszik a legjobban, annyira egyben van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy így gondolod :) Most Halloween-i sminkeket fogok készíteni, remélem azok is tetszenek majd.

      Törlés