2015. július 12., vasárnap

Viktor humor sokadjára :P



Data a Star Trekből épp romantikázik. Annyira komolyan vette ezt a szerepkörét, hogy még egy romantikus szubrutint is írt a programjához. Erre Viktor rám néz:
- Kis szubrutinom!


Éppen a Ponyot néztem, ahol rament készítettek:
Viktor: - Ramen - az összes fizetésem rámen'.


Épp azon agyaltam, hogy mit főzzek másnap:
Én: - Segíts, mit főzzek? Tudod, hogy számítok rád!
Viktor: - Nem vagyok én matek füzet.


MAC rúzsok vásárlása után:
Viktor: - Ezeket a rúzsokat nem is így kéne hívni. Sokkal jobb lenne nekik az a név, hogy Szívroham, vagy Agyvérzés. Mert ezt kap az ember, ha ilyen drágán megveszi őket.


Betegségem első napján:
Viktor: - Úgy nézel ki, mint akit megettek és kifostak.
Én: - ...

Épp kitartóan nyaggattam Viktort:
- Picur, rád nem hat az irrit.
- Miért?
- Mert irrit-álló vagy.


Sütisütés közben:
Én: - Vágsz nekem csokit?
Viktor: - Inkább pofákat vágok, az könnyebb.


Viktor kitartóan szugerálja a magjait, amiket elültetett:
- Hívni kéne Totoro-t...
(ezt szerintem csak Miyazaki-fanok fogják értékelni :P)


12 megjegyzés:

  1. :D
    Párom: Ma stefi nap van!
    Én: Az mi?
    Én kiválasztom é...stefi...zetsz..... :D

    VálaszTörlés
  2. Egyrugóra jár az agyunk, én úgy nézem az ültetett magjaim mint aki csodára vár, no meg persze Totoro-ra :D ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a férjem naponta nézi őket, hogy ugye nőttek már egyszerre 5 métert :D Nagyon lelkes, igazi zöld kezű ember :)

      Törlés
  3. A MAC rúzsos beszólás: hatalmas! :D Az én másik felem által is drága, de azt szokta mondani hogy mivel ez egy csókálló és minőségi rúzs, nem bánja ha két számjegy alattira nő a készleteim száma, de csakis mert csókálló, és mert a gagyibb drogériás rúzsoktól ő is eldobja az agyát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát nálunk az se számít semmit, ha csókálló a rúzs, de azért megkapom őket, mert férjem tudja mennyire szeretem őket :)

      Törlés
  4. Imádom ezeket a bejegyzéseket!:D Fergeteges a párod.:D Az irrit-állón annyit nevettem.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök :P Jaj, az a poén nagyon fárasztó :D

      Törlés