2015. január 14., szerda

Gondolatok edzés közben

Épp tegnap csináltam meg a szokásos egy órás edzésemet, miközben eszembe jutott, hogy én elég sűrűn szoktam beszélgetni a dvd-vel, nem mindig emelkedett hangulatban. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem elég sűrűn vannak visszatérő gondolataim bizonyos szövegeknél, talán ti is magatokra ismertek pár gondolatban :P

Dvd: - Csak még egyet!
Én: - Nyolccal ezelőtt is ezt mondtad!

Dvd: - Gyerünk, számoljunk vissza! Nem hallom a hangod!
Én: - Nem is fogod, te hülye kretén, épp megfulladok!

Dvd: - És most egy hangos kiáltás!
Én: - Hülye vagy? Örülök, ha nem esek össze!

Dvd: - Gondolj arra milyen szép, feszes lesz utána a tested!
Én: - Most épp csak arra tudok gondolni, hogy ez rohadtul fáj... meg arra, hogy úúúúgy behúznék neked egyet...

Dvd: - Emeld magasabbra a lábad!
Én: - Majd mindjárt megemelek én rajtad valamit, de abban nem lesz köszönet...

Dvd: - Na hogy vagyunk, hogy vagyunk? Tudsz közben beszélni, igaz? Ugye, hogy nem is nehéz?
Én. - Hmpfh...hpfmhmmm.....huh....hfpmhpphhmm....

Dvd: - Nincs pihenés, nem állunk meg!
Én: - Felőlem be is perelhetsz, én akkor is fújok egyet! Hát megdöglök!

Dvd: - És még mindig csak bemelegítünk!
Én: - Te jó ég, 25 perce?! Mennyi lesz még ezután?!

Dvd: - Hú, úgy belejöttem, kedvem lenne lenyomni még 40 percet! Neked is?
Én: - Meg a jó édes ********!!!!!!!

Dvd: - A sarokemelés nagyon fontos! Ne húzd magad elé a térded, csak a sarkadat emeld. Ezt nagyon sokan elrontják ám!
Én: - Ki az az élhetetlen marha, aki képes elrontani egy szimpla sarokemelést?

Dvd: - Na jól vagyunk, jól érzed magad? Ugye, hogy igen!
Én: - Ja, marhára...

Dvd: - Na még egy pár lábemelést, mostanra úgy is belejöttél!
Én: - Mostanra egy 500 kilós betontömböt kell emelgetnem...


Most hirtelenjében ennyi jutott eszembe, de biztos van még pár kevésbé barátságos gondolatom tornázás közben - szegény Norbit szidom, mint a bokrot, de persze utána tényleg jól érzem magam :)


Nektek vannak ehhez hasonló dühöngéseitek torna közben? :P

31 megjegyzés:

  1. :D Én a hírekkel szoktam pörlekedni, amolyan nyomdafestéket nem tűrő káromkodásokkal megspékelve...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lenne tévénk, biztosan én is ezt tenném :P

      Törlés
  2. Néha én is szidom RR-t edzés közben :)
    A párom pedig ha bejön a szobába, nekiáll affektálva nyávogni, ahogy szerinte RR is csinálja - na olyankor elég nehéz röhögés nélkül folytatni a tornát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez ismerős, az én drágám is mindig kiparodizálja Norbit, amitől majd megfulladok, beszorul a levegőm, szóval nem túl kellemes :D

      Törlés
  3. Szerintem ezt mindenki csinálja :D
    RR affektálás nálunk is megy, Pancsi! :D
    Hozzáteszem én szeretem ezt a párost. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát RR hangjával szerintem vallatni lehetne, nagyon nem tudom, hogy mikor kondícióban odáig jutok, hogy nekiálljak az ő dvd-inek, rávisz-e majd a lélek :D

      Törlés
  4. Nekem a "kedvencem" : Most ne hagyd abba, már csak 8 van hátra. Képes vagy rá!
    De basszus Ő már 2 perce nem csinálja csak magyaráz, meg a ruháját igazgatja. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ez is nagyon igaz! Ő szusszan pár percet, amíg a kamerába magyaráz és biztat, de te közben csak nyomjad, csináljad! :P

      Törlés
  5. Amit én "imádok": Éppen megszakadok az isten tudja hényadik ismétlésnél, amikor RR felkiált, hogy nemálluuunkmeeeg!!!! Meg tudod csinálni, na méég 8-at! Felnézek, és persze hogy ő már rég ücsörög vagy áll és baromi komfortos neki. Na akkor ott én is abbahagymom persze :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ugyanezt szoktam én is utálni... :D Gyerünk csináld, ő meg ül, mint aki jól végezte dolgát... :D

      Törlés
    2. Látom ez sokaknál szemet szúr :P Én mondjuk még rendes kislány vagyok és folytatom, amíg bírom, de utána később akkor is meg kell állnom pihenni.

      Törlés
    3. De egyébként meg szerintem egy huzamban nagyon kevesen bírják ezeket a dvd-ket végig csinálni, mert irtó nehezek. Néha azt érzem edzés közben, hogy egy pár perces szünet azért jó lenne, hogy az izmaim erőre kapjanak.

      Törlés
  6. Az enyémet tudod,mert pár nappal/héttel ezelőtt leírtam,hogy vissza pofázok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emlékszem rá, úgy látszik ez mindenkinek szokása :P

      Törlés
  7. Az első kettő mondatod még a többinél is jobban tetszik! Igazi aranyköpések! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, köszi, bár azt hiszem Viktornak nem érek a nyomába :D

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Hát igen, aki tornázik és szenved az mind szidalmaz egy kicsit :P

      Törlés
  9. én is elkezdem intenzíven edzeni Réka segítségével. :D remélem lesz eredménye.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, kitartást hozzá, én még nem tartok azon a szinten, de igyekszem odáig eljutni :)

      Törlés
  10. na pont ezért nem RR-zok, mert egyszerűen vagy vitatkoznék, és utána meghalnék attól az audiovizuális élménytől :D Szóval inkább a zenés dolgok, vagy előre leírom miből mennyit és a kis feka rap megy a fülembe, amit kényelmesebb elviselnem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyelőre Norbizok, őt el tudom viselni, csak a szar poénjaitól akadok néha ki, meg a biztatásaitól :P De RR-t valószínűleg én sem tudnám elviselni. Az meg nálam sajna nem működik, hogy magamnak leírom miből mennyit csináljak, mert azt elsumákolom :P

      Törlés
  11. én a tévével, illetve különböző berendezési tárgyakkal szoktam üvöltözni, ha nem úgy működnek, ahogy szeretném :D többnyire a laptopommal, a telefonommal, a mikróval, de van h tányérral, késsel, ami leesik v akármi :D nyomdafestéket nem tűrő hangon xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából bármivel lehet veszekedni, én i tök jóízűt szoktam vitatkozni bizonyos berendezési tárgyakkal, sőt, néha saját magammal is :D

      Törlés
  12. Na én ezt megelégelve módszert váltottam és torna közben lehalkítom a dvd-t, és teszek fel olyan zenét amit szeretek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, ez nem rossz ötlet, bár azt hiszem én már úgy megszoktam a szövegelést, hogy hiányozna.

      Törlés
  13. Rékával én is beszélgettem... : DD de már egy ideje nem rá edzek, hanem Péntek Enikőre. hát ő egy mosolygós gyilkos : D ő nagyon nem kommentel, egyetlen egy videóba van, hogy na érzed már? mert én már nagyon...ja elbírom képzelni mennyire erőltet meg azzal a testtel : DD
    meg Enci inkább biztatóan magyaráz közbe, meg amit nagyon szeretek, hogy végig tornázza az egészet, nem megcsinál két kört aztán abbahagyja és pofázik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leszedtem Péntek Enikő dvd-jét is, legközelebb az ő gyakorlatait tervezem megcsinálni, nagyon szimpatikus hölgy :) Márciustól váltok új dvd-re, akkor tervezem őt, aztán jön majd Bíró Ica és talán Rubint Réka, de utóbbiban nem vagyok még biztos :P

      Törlés
  14. Na most képzeld el azt, hogy a párod az edződ, és őt szidod hasonlóan :-D Nálunk ez van, de egyre jobban élvezem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, nálunk az ilyesmi nem működne, mindketten sértődékeny típusok vagyunk - ő fel lenne háborodva, ha lehurrognám, én meg azon lennék felháborodva, hogy rám szól :D

      Törlés
  15. Uhhh teljesen egyet értek veled! :) Én is pont ilyeneket szoktam gondolni! :D
    A kedvencem, mikor a Rubint Rékás dvd-ben Réka elereszt egy "húúúúhaaaaa" kiáltást... Na attól szoktam agyf@szt kapni! :D

    VálaszTörlés