2014. szeptember 17., szerda

Disney hercegnős kihívás II. - Elsa




Újra jelentkezek a következő Disney hercegnő ihlette manikűrömmel. Ezúttal az egyik kedvencem, Elsa volt a témánk, akit a Jégvarázs című meséből ismerhetünk. Nagyon tetszik nem csak Elsa személyisége, de megjelenése és persze mágikus képessége is, amivel irányítani tudja a havat és a jeget. Engem részben a csodásan csillogó kristályos kék ruhája, illetve a szemsminkje ihletett meg, ahová még egy kis havas csillogást is próbáltam csempészni. Nem ez lett az eddigi legkreatívabb alkotásom, de nekem tetszik. Sajnos kicsit korlátozva vagyok lakkok terén, nincs olyan sok színem, amiből válogatni tudnék, pedig ha ez az akadály nem lett volna, valószínűleg az Aranyhajas manikűrhöz hasonlóan most is pingáltam volna valamit a körmeimre. Ennek hiányában azonban most egy egyszerűbb manikűrt láthattok tőlem, ami visszafogottsága ellenére nagyon tetszett nekem és szerintem illik is Elsához. A gyűrűsujjam kivételével mindenhova a Lovely Baltic Sand világoskék homoklakkját kentem fel, a gyűrűre pedig az újonnan kapott Aden lakkom, rá néhány pöttynyi Miss Sporty Twinkle Shine, majd pedig egy kis Essence Cool Breeze fedő.








Remélem tetszik nektek ez az egyszerűbb kis manikűr is :)


7 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, szép lett ^_^

    VálaszTörlés
  2. Már csak a Lovely sand lakk miatt is hibátlan választás! Bizony, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges! A Lovely sand lakkja gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, egyből ez a sand lakk ugrott be, hogy ehhez a manikűrhöz tökéletes lesz :)

      Törlés
  4. Köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, és élőben még durvább - kár, hogy a kép közel sem adja annyira vissza.
    A díjat neked is nagyon köszönöm, olyan jól esik ilyesmiket kapni ^^

    VálaszTörlés