2014. augusztus 9., szombat

A kedvenc sminkesem - Blix

Nagyon sok sminkes képet mentegetek le magamnak az erre való mappámba, de kétségtelen, hogy a legtöbb kép egy rendkívüli tehetséggel megáldott bloggertől származik, mégpedig Blix-től, aki a Glitter is my crack blogot vezeti. Évek óta követem a munkásságát, és minden alkalommal csak bámulok, hogy milyen merész színösszeállításokban tud alkotni, s mindezt úgy, hogy az összes színt előnyössé teszi saját maga számára. Több szempontból is hasznos őt figyelnem. Az egyik ok az, hogy neki is mogyoróbarna szeme van, mint nekem, így általa sok ötlethez juthatok saját magam számára is, illetve ő is afféle goth emberke lenne, mint én. Ja, és még törzsi hastáncol is, és nem mellesleg csodaszép ékszereket is készít (a képein mindig a saját alkotásait viseli), illetve az egészséges életmód elkötelezett híve is. Van egy nagyon jellegzetes sminkelési stílusa, ami mindegyik munkáját áthatja, de a színek variálásával mindig tud valami újat mutatni. Mélységesen tisztelem őt és nagy példaképemnek tekintem sminkelés terén. Most néhány képet hoztam tőle, de érdemes elnézni a blogjára és követni őt, mert elég gyakran mutat új sminkeket. Ezek az én személyes kedvenceim;






































12 megjegyzés:

  1. Néha megszoktam nézni a munkáit, mert mestermű, egytől egyig. :) Az én legnagyobb kedvencem Viola Holmgren.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őt is szeretem, de nekem valahogy Blinx karaktere jobban bejön, talán mert stílusunkban is passzolunk valamennyire :)

      Törlés
  2. Csodaszép sminkek, csak az ilyet úgy megbámulják... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg gyönyörűek, de szerintem akinek elég merész személyisége van, az attól függetlenül is hordja ezeket a sminkeket, hogy megbámulják :) Én lazán viselném őket hétköznap is, csak nem vagyok ilyen ügyes :P

      Törlés
  3. Ah, imádom! Egyetlen smink volt csak, ami nem tetszett. Ideje lenne ráállnom ezekre az erősebb smninkekre. Régen én is erősen sminkeltem :) Nagyon gyönyörűek ezek a sminkek!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is odavagyok érte ^^ Nekem egyszerűen védjegyem az erősebb smink, vagyis nem a nyolc réteg vakolat, hanem a merészebb, sötétebb színek használata, és ő ebben annyira profi *.*

      Törlés
  4. Nagyon szeretem én is az ő sminkjeit; bárcsak egyszer tudnék hasonlót csinálni magamnak! * -- *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ilyesmiről ábrándozok, de azt hiszem sosem leszek olyan ügyes és tehetséges, mint ő :)

      Törlés
  5. fú, tényleg gyönyörű sminkeket készít :) tetszenek az erős színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek - én is ezt a színkavalkádot szeretem a sminkjeiben :)

      Törlés
  6. Róla még nem is hallottam...
    Nagyon szép és kreatív lány, biztosan követni fogom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tudtam újat mutatni - az ő munkáit mindenképpen érdemes követni, nagy tehetség :)

      Törlés