2014. január 2., csütörtök

Néhány mani

Kipróbáltam még két lakkot az utóbbi időben. Érdekes, egészen megjött a kedvem a lakkozáshoz, habár még csak lelkes kezdő vagyok benne és nagyon sokat bénázok (szilveszterkor megpróbáltam kifesteni Zsófi körmeit, hááát... az ujjára több került, mint a körmére :D). Viszont élvezem és ez jó, meg gyakorlat teszi a mestert :)
Elsőnek a lila csillámos NYC fedőmet mutatnám, a Midnight Confettit, amit egy mályva színű Miss Sporty lakkra kentem fel.







Borzasztóan nehéz volt fényképezni ezt a fedőlakkot, mivel természetes fény nem volt, viszont a vakus képek nem adják vissza azt a csillogást, amit produkált. Csodás lilás-kékes csillámok vannak az üvegben, és ez a körmömön is látszott, csak sajna a képek nem adják vissza.


A másik próbám a Rimmel Space Dust sokak által kedvelt Aurorája volt. Kell ehhez hozzáfűznöm bármit is? :) Imádom!






8 megjegyzés:

  1. Hű, mennyire jól áll az Aurora! *.*

    VálaszTörlés
  2. A Rimmel nekem is megvan, nem bánod meg hogy megvetted, én is imádom, szuperül áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem bánom, a lilát és ezt is szeretem, csak a lemosás egy rémálom, de oda se neki :P

      Törlés
  3. Üdv a klubban ^^ Éljen éljen :) Nagyon szépek a manik, az első a kedvencem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ Gondoltam, hogy neked a rózsaszín fog jobban tetszeni :P

      Törlés
  4. Az Aurora nagyon szép, kellemes, visszafogott, elegáns:)

    VálaszTörlés