2014. január 1., szerda

Ezt támadt kedvem hallgatni



8 megjegyzés:

  1. Te jó ég!:D Istenem mennyit hallgattuk még anno. Köszönöm, ez most rengeteg emléket előhozott bennem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádtam, és imádom mai napig is :) Örülök, hogy neked is jól esett meghallgatnod :)

      Törlés
  2. Ezt én is időről időre meghallgatom, mert nagyon szeretem. Lehet, hogy a filmet is megnézem majd újra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem láttam a filmet, de ma biztos, hogy megnézem, nagyon jónak tűnik.

      Törlés
  3. Múltkor pörögtem rá erre a számra... meg Eminem-féle Sing For The Moment-re.
    Ohó, a Veszélyes kölykök alapmű, mindenképpen nézd meg. Nekem az egyik nagy kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amennyit láttam belőle, az nekem is szimpatikus :)

      Törlés
  4. Deee szeretteeem régen. Most a sok régi emlék rám talált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor ez a dal sokakból kihozta a nosztalgiát :)

      Törlés