2013. december 11., szerda

Piros és csillogós :)

Ez nálam a karácsony jelszava ^^ A djkaty-tól rendelt Lovely körömlakkomat próbáltam végre ki, és habár első látásra túl világosnak, szinte narancsosnak tűnt, most így a második réteget is felkenve szinte beleszerettem a színébe :) Dugig van arany csillámokkal, igazi élénk piros lakk, nekem tökéletes karácsonyra. Habár még nincs itt az ideje, én már hangolódom :) Lakkozni persze továbbra sem tudok szépen, úgyhogy elnézést kérek a profiktól, nekem még egyetlen szín felvitele is nehézséget okoz, de azért igyekszem :P






15 megjegyzés:

  1. Ez jobban mutat rajtad mint üvegben...:) Mondom én lassan de biztosan megszeretem a piros lakkokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D És bizony, a piros lakkokat nem lehet nem szeretni, olyan gyönyörűek ^^

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a piros lakk :) Jól áll neked :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lakk, nekem is pont hasonló szinű a körmöm :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lakk és jól is áll Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ez volt az első élénkebb lakkom, de nagyon megtetszett.

      Törlés
  5. Te jó ég, ez valami csodásan mutat Rajtad! Örülök, hogy ilyen jó helyre került a lakkocska :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm szépen ^^ Igyekszem is megbecsülni a kis kincseimet, mindet nagyon megszerettem :)

      Törlés
  6. Nagyon szépséges ez a lakk ^^

    VálaszTörlés