2013. december 17., kedd

Nyereményjáték sorsolás!!!



Kedves Jelentkezők!

A mai napon 6 órakor véget ért a karácsonyi nyereményjátékom :) Szeretném mindenkinek megköszönni a kedves kommenteket és őszinte véleményeket, hatalmasat lendítettetek rajtam és még jobban motiváltok arra, hogy folytassam úgy, ahogy vagyok, és hogy amit én átláthatatlan kuszaságnak érzek magamban, azt ti sokrétűségnek tartjátok és szeretitek is :) Nagyon boldoggá tettek a kommentjeitek, igazán köszönöm!
Na de nem is húzom tovább az időt, hiszen nyertest kell hirdetnem! :)
Mivel sajnos a zuram épp házon kívül volt (céges vacsi és itókázás a kollégákkal), ezért a random.org segítségét vettem igénybe. Az esélyekkel együtt összesen 83 lehetőség volt, melyből a generátor a 15-ös számot sorsolta ki. Ez a szám pedig nem máshoz tartozott, mint;

Réka Réka P!

Szívből gratulálok neked, remélem örülni fogsz a nyereményednek! :)
Kérlek írj egy email-t nekem (ocularisinfernom@gmail.com), hogy megbeszélhessük a postázással kapcsolatos részleteket.
A többieknek köszönöm a részvételt, és aki most nem nyert azért ne csüggedjen, mert hamarosan újabb játékot hirdetek, valószínűleg januárban, mivel a követőim száma meghaladta a 100-at, márpedig ez nekem olyan esemény, amit egy újabb játékkal kell megünnepelnem :) Szóval ismét lesz mire jelentkezni.
Addig is mindenkinek szép napot és kellemes karácsonyi készülődést kívánok! :)

6 megjegyzés: