2013. december 12., csütörtök

Néhány szerzemény

Ma túlestünk az idei karácsonyi bevásárláson.
Azért írom úgy, hogy túlestünk, mert a rokonság egy részével nem tartjuk olyan szorosan a kapcsolatot, és nekik ezért nehezebb ajándékot választani, de most úgy voltunk vele, hogy inkább jelképes ajándékokat veszünk nekik. Magunkra sem fogunk sokat költeni, mert igazából nem az ajándék a lényeg, hanem hogy együtt vagyunk, szeretjük egymást és kicsit eltöltjük az időnket a szeretteink társaságában. Apró csekélységeket válogattunk, de szerintem örülni fognak nekik az ajándékozottak. Viszont ha már ott voltam, hát muszáj volt egy kis karácsonyi dekorációt vennem itthonra, mert na. Kell :D Az ablakba rakható égősorról rögtön letettem, miután megláttam az árát, viszont találtam néhány cuki ablakra ragasztható ezüst csillámos hópihe matricát, amiket azonnal dobtam is a kosaramba.


Annyi kis helyesek és szépek, muszáj volt elhoznom őket. Már alig várom, hogy túl legyünk a karácsony előtti nagytakarításon, és hogy felragaszthassam az ablakra ezeket az édes kis matricákat :)
Ezek után persze megnézegettem a szaloncukrokat is. Igaz, hogy most annyi édesség van itthon, hogy azzal jó pár hónapig el lennénk látva (maradék Mikulás csokik, az adventi naptár, meg kedden a kezembe nyomtak melóhelyen egy hatalmas ajándék kosarat, amit az önkormányzattól kaptunk, dugig mindenféle földi jóval... alig bírtuk hazahozni ketten Viktorral), de szaloncukor az kell, mert na. :D Viszont nem akartam többféle zacskót venni csak a változatos ízekért, mert annyit meg nem eszünk meg. Ekkor láttam meg ezeket a helyes kis dobozkákat;


Nagyon jó kis válogatás, mert tényleg érdekes ízek vannak benne. Van köztük mákos, Bailey's-es, gesztenyés, karácsonyi fűszeres, meg még sok minden, úgyhogy ha valamikor Tesco-ban jártok érdemes ezt megnéznetek magatoknak, már ha szerettek kísérletezgetni :)
Aztán persze vettünk még szalvétát, csomagoló papírt, apróságokat magunknak, de aztán nem tudtam elmenni a kenceficék mellett anélkül, hogy odapillantottam volna, és jaj nekem... megláttam néhány szépséget, akiket egyszerűen képtelen voltam otthagyni. 4 lakkocska jött velem haza karácsonyi ajándék gyanánt (és most már szükségem lesz egy újabb fiókos tárolóra is), és mindegyik a bennem élő szarka ízléséhez passzol, egyszóval csillogó-villogó csodák! :) Vicces egyébként, lehet engem is megfertőz a beauty világ, mert én, aki sosem szerettem lakkozni (csak mert béna voltam hozzá) alig vettem magamnak lakkokat, most meg rendre hozok haza magamnak párat, és lelkesen lakkozgatom magam. És még jól is esik, meg növeli a komfort érzetemet. Szóval ja. Jó dolog ez :)


Két Rimmel Space Dust lakk, az egyik csodaszép homokszín, vagy ahogy én hívom, a "Petőfi lakk" ("Minek nevezzelek?" :D), a másik lila, mert abból sosem elég, aztán jött még velem egy lila csillámos NYC is, meg egy másik NYC, csak az ezüst és kék csillámos. Most ezt hozta ki belőlem a karácsony, csillám csillám hátán ^^ (Most? Miről beszélek, mindig :D)



A szépséges lila Rimmel



A "Petőfi lakk" :P



A másik lila csoda. Ebben nincsenek olyan ezüstös csillámok, mint a másikban, de ez is mesés!



Ez nagyon-nagyon megtetszett, mert nem csak simán ezüst csillámos, hanem nagyobb kék csillámok is vannak benne. 

Alig várom már, hogy kipróbáljam őket ^^

14 megjegyzés:

  1. ohh azaok a lakkok csodásak!!!
    szép a manid!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is szépek :P A mani meg ilyen kis egyszerű, de nagyszerű :)

      Törlés
  2. Nagyon szép dolgokat vettél, a Stühmer pedig biztosan finom lesz, legalábbis a csokijaik isteniek szoktak lenni. És igen, a csillám mindig jöhet :-D A Petőfi-lakk már felém is úton van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem kóstoltam a csokijaikat, de ha te ennyi jót írsz róluk, akkor biztos finom lesz ez a szaloncukor :) A csillám meg igazából a lételemem, nekem vér helyett csillámpor folyik az ereimben :D A Petőfi lakkra meg kíváncsi vagyok én is nagyon, de szerintem előbb a lilát fogom kipróbálni :P

      Törlés
  3. A "Petőfire" már most csurog a nyálam! :3

    VálaszTörlés
  4. Hát olyan 5-6 éve vettünk mi is ilyen ablakra való karácsonyi matricát, azóta is ott vannak télen nyáron, nincsen szívem leszedni őket:)
    Ohh én nem láttam ilyen szaloncukor válogatást a fehérvári Tescoba:( Pedig biztos finom lehet. Én is szeretem a változatosakat, bár én zselés szaloncukorral is bőven eléldegélek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még fel sem raktam őket, de valószínűleg nekem is meg fog szakadni a szívem, ha meg kell válnom tőlük :P Hm, nálunk Pesten minden Tesco-ban belebotlok ebbe a válogatásba, remélem hozzátok is eljut még :) A zselés szaloncuki meg klasszikus, de most valami különlegességre vágytam.

      Törlés
  5. Az Aurorát imádni fogod, én nagyon nagyon szeretem :)
    De kíváncsi vagyok a többi lakkra is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindet imádni fogom, olyan szépek ^^

      Törlés
  6. Múlt hétvégén én is szemeztem ezekkel a szaloncukrokkal .... DE nem vettem meg.... Kóstoltad már??? Finomak ??? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem kóstoltam meg őket, majd talán jövő héten, de bízzunk benne, hogy fincsik lesznek :) Katy szerint ez a márka finom csokikat gyárt, szóval akkor talán a szaloncukruk is finom lesz :)

      Törlés
  7. Csak szólok, hogy ne lepődj meg, ha véletlen a Jézuska ellopja a lakkjaid. A Jézuska...nem én! Tényleg nem én!!!!

    Imádom a Stühmert. Gimiben mindig a Stühmer kávézóba mentünk, ha volt pénzünk és szabadidőnk. Isteni volt a forró csoki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm.. a Jézuska nem adni szokott, mond csak? :PPP De neeem, én rád nem gyanakszom, hova gondolsz? :D
      Nahát, nekem eddig kimaradt az életemből a Stühmer, nagyon helytelenül. Isteniek ezek a szaloncukik, ezentúl gyakrabban fogok utánuk kutatni.

      Törlés