2013. december 8., vasárnap

Kérdéssor djkaty-tól :)

Még valamikor nem is olyan régen djkaty feltett pár kérdést az oldalán, én pedig úgy gondoltam, hogy most végre kitöltöm őket :)

1. Mit ittál a legutóbb?

Gyümölcsteát, azt hiszem.


2. Melyik a kedvenc karácsonyi ételed?


Hűha, fogós kérdés. A nagy magyaros klasszikusok bevallom nem jönnek be annyira (rántott hal, halászlé és társai, pedig szeretem a halat), ennél kicsivel nagyobb gourman vagyok, és a különlegességekre bukom :) Egyszer karácsonykor anya füstölt lazacot készített és azt hittem elsírom magam a gyönyörűségtől, olyan finom volt, de ha lehet sütemény választani, akkor a mézes krémest említeném abszolút kedvencemként :)


3. Hogy állsz a karácsonyi ajándékok beszerzésével?


Nagyon szeretem, csak mindig az utolsó pillanatra hagyom :D Minden évben megfogadom, hogy na majd most időben bevásárolok, meg elkészítem az ajándékaimat, aztán most is, 2 héttel karácsony előtt jut eszembe, hogy szinte még semerre sem állok, és most kapkodhatok majd össze-vissza :D 


4. Ha bármilyen állatot tarthatnál háziállatként, mit választanál?


Nagyon szeretnék egy saját kutyust. Málnácska ugyan az én kis blökim volt, de ott hagytam anyunak egészségügyi terapeutaként. Ha választhatnék, akkor vagy egy fajtatiszta spánielt szeretnék, vagy pedig menhelyről elhozni egy kis árvát. Ezen kívül pedig régi álmom egy törpe nyuszi ^^ Most viszont vannak halacskáink, akiket nagyon szeretek, meg persze növénykék, akik ugyanannyi törődést igényelnek, mint bármely más élőlény.


5. Hány ujjal gépelsz?


Hát, ahogy most megfigyelem magamat, leginkább 6 ujjal, de igyekszem megtanulni a vakon gépelést mind a 10 ujjammal :)


6. Melyik a kedvenc kamaszkori zeneszámod?


Te jóságos ég, hol emlékszem én már arra? :D Fogalmam sincs, a tizenéves koromban hallgatott zenék már nem képezik a mindennapjaim részét.


7. Melyik a kedvenc tusfürdőd jelenleg?


Nem igazán szokott kedvencem lenni. Most épp Balea mangós van, aminek igazán finom illata van, utána pedig még vár rám egy karácsonyi Oriflame, meg egy romantikus Avonos tusi, de kedvencem nincs.


8. Hány liter vizet iszol naponta?


Legalább 4 litert. Igazi kacsa vagyok, erős víz-elem, és nagyon nagy igényem van a sok folyadékra.


9. Ha van rajtad most smink, milyen színű a szemfestéked?


Hát így este 11-kor már nem vagyok kisminkelve, és hétvégén amúgy is pihentetem a bőröm. 


10. Ha lenne 100 dollárod sminktermékekre, mire költenéd el?


Szemfestékekre és rúzsokra, azok a kedvenceim, bár kezdek most már a körömlakkokkal is megbarátkozni :)


11. Zokniban alszol?


Igen, mivel nagyon fázós vagyok, és hiába fűtünk be, a végtagjaim állandóan olyan fagyosak, mint a béka feneke :S Úgyhogy muszáj.


Köszönöm a jópofa kérdéseket, élvezet volt kitölteni :)

4 megjegyzés:

  1. Jó kis kérdéssor:)
    A 10 ujjas gépelést én már nem is próbálom megtanulni. Annak idején középsuliban tanították sőt volt belőle dolgozat is ahol a tanár előtt kellett így legépelni egy szöveget. Hát örülök hogy azóta nem kell sokkal gyorsabban gépelek a saját kis megszokott módszeremmel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkoztam megtanulni, de nem tudom, hogy valaha sikerülni fog-e. Egyelőre kényelmes így 6 ujjal :)

      Törlés
    2. Én tíz ujjal gépelek, és nekem nem az benne a jó, hogy gyors. Hanem hogy kényelmes. Hogy a tanfolyamon megtanultam teljesen vakon csinálni, és tudok pötyögni úgy, hogy beszélgetek, tévézek közben, és főleg így az egyetemen egy nagyon hálás dolog. Az első otthoni szemináriumi dolgozatom óta egy áldásnak érzem, hogy végig csináltam, és nekem kellett hozzá az, hogy a tanár cseszegessen, nem tudom, egyedül képes lettem volna-e rá :)

      Egyébként szeretem, mikor tag-eket töltögetsz, jó őket olvasgatni :)

      Törlés
    3. Én 6 ujjal gépelek vakon, nekem ez tökéletesen megfelel és ugyanúgy tudok másfelé figyelni én is. Lehet a 10 is menne, de nekem így kényelmes :)
      Köszi, örülök, hogy szereted olvasni őket, én meg szeretem kitölteni :P El van a gyerek, ha játszik :P

      Törlés