2013. december 28., szombat

Karácsonyi poén-adag Viktor jóvoltából :D

Mert a karácsony sem múlhat el anélkül, hogy az én kedves férjuram ne örvendeztetne meg engem, s általam titeket néhány agyzsibbasztó baromsággal :D


Mikor hazaértünk 24-én a családi ünneplésről:
Én: " - Már fél 8 van!"
Viktor: " - Mitől fél szegény?"


24-én délelőtt karácsonyfa díszítéshez készülődünk.
Én: " - Készítsd ki a díszeket!"
Viktor: " - Hülye díszek! Utállak titeket!"
Én: " - Mit csinálsz?"
Viktor: " - Hát kikészítem őket!"

Rendezgetem a műfenyő ágait, hogy sehol ne legyen hézag. Elég sokáig szöszölök vele, mert szeretem, ha szép formás a fa, és ha már az embernek műfenyője van, akkor addig szerencsétlenkedhet vele, ameddig tökéletes hatást nem ér el. Viktor odalépett mögém, nézte egy darabig, ahogy macerázok, majd megszólalt:
" - Hozzak egy szögmérőt?"

Éppen  Télapu 2-t nézzük, ahol a kedvenc főszereplőm egy Károly nevű tanuló rénszarvas. Eléggé kétbalpatás, mert folyton galibát okoz, ráadásul egy kicsit kerge is szegény. Békésen nézzük a filmet, jókat nevetünk Károlyon meg a röhögésén, mikor egyszercsak Viktor megszólal:
" - Mi van a Károly lábán? Hát pszichopata!"

Viktor bölcsessége a karácsonyról:
" - Arról szól a karácsony, hogy hányunk!"

Tesómmal és Viktorral mozihoz készülődtünk.
Viktor: " - Induljunk előbb, max. ha korán odaérünk sétálunk egy kicsit."
Én: " - Persze, ti majd leragadtok a telefonoknál, meg a játékoknál, én meg addig mihez kezdek?"
Viktor: " - Téged otthagyunk a dm-ben."
Én: " - Juhú!"
Viktor: " - Pénztárca nélkül."
Én: " - Na!"
Viktor: " - Hátrakötött kézzel."
Én: " - ...."

Viktor próbálgatja az elektromos fogkefét, majd elkezd közelíteni hozzám vele.
Én: " - Vigyázz, ledarálja a kezem!!!"

Nézegetem az új lakkjaimat és hangosan örülök nekik.
Viktor: " - Új lakk? Azt jelenti, hogy az újadra kell őket kenni?"

Karácsony másnapjának reggelén:
Én: " - Mit fogsz enni?"
Viktor: " - Szart kaviccsal."

Viktorral éppen azon tanakodtunk, hogy milyen filmet nézzünk este. Én Barbie mesét javasoltam, ő Predatort.
Viktor: " - Barbie meg a Predator között van egy kis különbség. Bár... végülis mindkettő cuki!"

Én: " - Vágsz nekem sütit? Meg kiviszed a tányérom? Meg töltesz nekem teát?"
Viktor: " - Feleségül ne vegyelek?"
Én: " - Már elvettél."
Viktor: " - A francba..."

14 megjegyzés:

  1. Ezeken mindig olyan jót röhögök!!!!!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves egészségedre, örülök, hogy tetszettek :P

      Törlés
  2. Hülye díszek! Utállak titeket!"
    és a DM-es kikészített : DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a dm-es a kedvencem :D Akármennyire is engem cikiz ki vele Viktor, annyira kellett röhögnöm rajta, hogy elfelejtettem megsértődni XDD

      Törlés
  3. Ahogy elnézem ti se nagyon veszekedhettek. :) Viktor biztos oldaná a helyzetet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha szoktunk :P De hamar lerendezzük, meg igyekszünk felnőttek módjára okosan megoldani a problémáinkat, ami mondjuk ebben a bejegyzésben pont nem érzékelhető, de azért na :D

      Törlés
  4. Feleségül ne vegyelek? :-D LOL :-D Annyira jókat tudok nevetni az ilyen bejegyzéseiden :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :D Én meg lelkesen jegyzem fel őket, hogy le ne maradjatok ezekről :P Lassan aranyköpéses füzetet nyithatnék, annyi összegyűlt már itt a blogon :P

      Törlés
  5. :DDDDDDDDDDDDDDDD
    szilveszteri kabaré-válogatást kéne csinálnod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem szilveszterkor is fog születni jó pár aranyköpet, az tuti :P

      Törlés
  6. Hát Viktor mellett nincs egy unalmas perced se:)

    VálaszTörlés