2013. december 21., szombat

Díjat kaptam! :)

Bree volt olyan aranyos és megajándékozott egy díjjal, nagyon szépen köszönöm neki ezúton is! :)




A szabályok a következők:
1) Helyezd el a díjat a blogon.
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról



Jelöltjeim:
Azrail
Black Fairy
Djkaty
Barbi
Negiluy
Zsófi
Szivárványszín Pillangó
Kemiviki



7 dolog magamról:
Azt hiszem ezt a témát már lassan tényleg nem tudom tovább feszegetni, de csakazértis megpróbálok még 7 dolgot írni magamról :D

1. Képtelen vagyok elviselni, ha a körmömről akár egy icipicit is lekopott a lakk. Ha napközben veszem észre természetesen kibírom hazáig, de otthon rögtön lemosom, mert ápolatlannak érzem tőle magam.

2. Konyakos meggyből és lekváros puszedliból töménytelen mennyiséget képes vagyok megenni :P

3. Rosszul vagyok a mágneses taszítás érzésétől :D Ezt elég érdekes elmagyarázni, de régebb óta próbálkozom azzal, hogy két ellentétes pólusú mágnesrészt összeerőltessek, és ahogy megérzem azt a félköríves mágneses taszító érzést, felfordul a gyomrom :D

4. Hányingerem van attól, ha fejjel lefelé kell lennem, így a fejen állás, kézen állás, mászókáról való lógás teljesen kimaradt az életemből. Bukfencezni is csak csukott szemmel tudok, és ha egy filmben az eget mutatják, vagy fölfelé megy a kamera rögtön elkezd liftezni a hasam :S

5. Utálom a kólát. Szerintem rossz ízű.

6. Pandás papucsban flangálok a lakásban :D

7. Annyira szeretem a növénykéimet, hogy nem csak beszélgetek velük, de meg is puszilom őket ^^ Kivétel a kaktuszt, őt csak megsimizem óvatosan :D


18 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat, nagyon örülök neki!!! <3

    VálaszTörlés
  2. azt első pont rám is igaz! : )) én az apró lyukacsos dolgoktól kapok hányingert, pl. lépes méz. fuu ha belegondolok rögtön a hideg futkos a hátamon! : D és a kóla szerintem is rossz ízű, főleg marad egy réteg a fogamon és bbrrr...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, ez is de érdekes! Én még nem ettem lépes mézet, nem tudom miként viszonyulnék hozzá. A kóla meg nekem nagyon mű. Inkább 100%-os gyümölcslé.

      Törlés
    2. az íze az snassz... rágsz valami keménykés izét : D na de a lyukacsok, azok kikészítenek : DD

      Törlés
    3. Hm, azért lehet, hogy egyszer kipróbálom :P

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy gondoltál rám:)
    Konyakos meggy ide is jöhet végtelenítve:) Én pedig a Leandereket hagyom ki a puszilgatásból, jobba biztonság címe alatt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, megérdemled a díjat :)
      Na akkor majd együtt konyakozunk :D Leanderem még nincs, de ahogy elnéztem nagyon szép kis növény :)

      Törlés
    2. Szép, de ilyen kényes "döggel" még nem volt dolgom. Idén már 3x fürdött de valahonnan mindig összeszed 1-2 bogarat.
      A konyakozásban pedig benne vagyok:D

      Törlés
    3. Bogarakkal nekünk is volt gondunk egészen addig, míg teljesen ki nem cseréltük a növények alól a földet és újat nem kaptak.

      Törlés
    4. Ez a nyár közepe felé megvolt. El is volt jó ideig, de most hogy megjött a fűtés idő, most megint tele lett. Remélem most a fürdetéssel kihúzza még egy kicsit, míg enyhül az idő, mert nincs annyi komposzt földem kiásva, ami elég lenne rá.

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm, úgy örülök neki ^^

    VálaszTörlés
  5. De kedves vagy, nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom. Főleg a virágosaT. Hamarosan kiteszem èn is. Nagyon kösziiiiii

    VálaszTörlés