2013. november 19., kedd

Néhány életkép

A birtokomba jutott néhány kép, amit gondoltam megosztok veletek. Az elsők még a halloween-i buli maradványai, Brigi barátnőm most rakta fel őket facebook-ra, és van köztük néhány, ami szép emlékeket idéz bennem :)



Olivér segít nekem sminkelni :) Tetszett neki az uborkás arcmaszkom illata, azt szagolgatta, meg nyitogatta a kupakját. Ja, meg majdnem a muffinokra is rácsurgatta XD



Készül a nagy mű :D 



Ez annyira tipikusan mi :D Viktor a nagy marcona valójában ül ott, miközben próbálja elviselni, hogy fényképezik, én meg fültől fülig érő colgate vigyorral létezem :D 



Ez a kép Viktor munkahelyén készült a születésnapján, november 8-án. A kollégái meglepték egy rögtönzött mini tortával, aminek az alapja egy keksz volt, arra rászúrtak két ilyen Milka puffancsot, majd a pálcikát meggyújtották, mintha gyertya lenne. Azért vág Viktor ilyen arcot, mert annyira meg van illetődve :) Szerintem nagyon kedves és aranyos gesztus volt a kollégáitól, hogy felköszöntötték :)

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó kép és a hozzá kapcsolódó sztori a kedvencem :-) Micsoda torta, nagyon tetszik :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy mosolyogtam, mikor Viktor elmesélte, annyira kedves gesztus volt ez a kollégái részéről :) A torta meg pont úgy jó, ahogy van, illik ahhoz a társasághoz :)

      Törlés