2013. november 17., vasárnap

Azok a kilencvenes évek TAG

Mikor először megláttam ezt a TAG-et rögtön tudtam, hogy nekem is ki kell töltenem, annyira ötletes és aranyos, meg persze nosztalgikus :) Tudom, sokan megcsinálták már, de most én is leírom a kis kedvenceimet a 90-es évekből (ami véleményem szerint a legjobb időszak volt, bárcsak újra élhetném!). Első körben pár képet mutatok magamról akkoriban. Ezeket a képeket még régebben tettem fel a blogra, de akkor kritikán aluli minőségben. Régi telefonnal fényképeztem őket és nagyjából semmit nem lehetett kivenni rajtuk. Na az újjal már jobban sikerültek, most csak annyi a gondom, hogy becsillant a vaku a képeken, de ezt igazán el lehet nekem nézni. Íme én a 90-es években;













1. Kedvenc Disney mese?


Természetesen a Szépség és a Szörnyeteg. Egyébként úgy örülök, hogy többen is írták ezt a mesét, mert régen mindig azt láttam, hogy a Kis Hableány volt mindenkinek a kedvence, én meg belül toporzékoltam, hogy "na és a Szépség és a Szörnyeteg???" Na most végre ez a mese is megkapta a megérdemelt dobogóját :) A kedvenc jelenetem belőle egyértelműen a vége, mikor Belle szerelmet vall a Szörnyetegnek. Jaj, azon mindig elérzékenyülök! :(



2. Ki volt a kedvenc együttesed?

Jujj, rengeteg kedvencem volt, de a legnagyobb kétség kívül Britney Spears volt. Az összes kazettáját megvettem, posztereim voltak róla, és a tévében is állandóan az ő klippjeit vadásztam. Persze imádtam a Spice Grils-t is, meg unokatesóm jóvoltából megkedveltem az N'sync-et és a Backstreet Boys-t is. A Hupikék Törpikék kazettáimat is rongyosra hallgattam, meg a Szandi kazettámat is szerettem. Áh, sok volt :D


3. Mi volt a kedvenc édességed?


A legnagyobb kedvencem a Kinder tojás volt. Ennek külön története van számomra, ugyanis én nem csak a csoki és a benne lapuló ajándék miatt szerettem/szeretem ezt az édességet. Kiskoromban nagyon sokat kellett kórházban feküdnöm a tüdőm miatt, sajnos már akkor is nagy bajok voltak vele. Volt, hogy fél évig bent kellett lennem kezelésen, és mikor a szüleim meglátogattak, mindig hoztak nekem egy Kinder tojást. kincsként őriztem ezeket a kis játékokat belőle, mert a szüleimre emlékeztettek. Volt, hogy néha Pocahontas-os gyűjtőmatricát is kaptam, amit albumba lehetett ragasztani, de a Kinder volt a legfőbb ajándék. És mikor hazaengedtek a kórházból, apukám továbbra is hozta haza nekem a Kinder tojásokat, minden este, mikor hazaért odamentem hozzá, puszit adtam neki és ő már nyomta is a kezembe a tojást :) olyan szép emlékek ezek... :)


4. Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?


A Gazdálkodj okosan volt a legfőbb kedvencem, éjjel-nappal azzal játszottam. Persze anyukám volt benne a legügyesebb, apu nem is próbálkozott nyerni, a tesóm meg anyuval versengett folyton, én meg mindig peches voltam, mert sosem volt elég pénzem házat venni, közben anyunak már tévéje, meg mindenféle kütyüje volt :D Bosszankodtam rajta elég sokat, de imádtam. Aztán kicsit később jött a Betűtorony, azt is nagyon szerettem.


5. Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a McDonald’s-ból?

Mivel a tesóm akkoriban Mekiben dolgozott, szinte minden héten kaptam tőle valamilyen figurát. Hatalmas gyűjteményem volt, nehéz is kedvencet választani közülük, de talán a mini Barbie babák tetszettek a legjobban.


6. Kedvenc könyv / mesekönyv?


Devecsery Lászlótól a Kék Pék című kis mesekönyvet egyszerűen rajongásig imádtam! Mikor megtanultam olvasni az volt az első könyv, amit magamtól elolvastam, és annyira megtetszett, hogy a végén az egész könyvet kívülről fújtam. Anyukám elragadtatva hallgatta, ahogy elmeséltem neki a történetet, és mindig jót mosolygott azon, hogy mennyire imádom azt a mesét :) Jaj, de jó érzés most erre visszagondolni, úgy szerettem, de úúúúgy! ^^

7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?

Nem volt kedvencem, ugyanis elég sokáig édesanyám vásárolta nekem a ruhákat. Sokat karácsonyra, meg ünnepnapokra kaptam, és sosem tudtam meg hol vette őket, de nagyon jó kis ruháim voltak, szerettem őket nagyon. Mondjuk nem igazán volt fontos, hogy márkás cuccaim legyenek, kicsinek sem voltam annyira trendi lány, inkább az volt a lényeg, hogy kényelmes legyen, meg puha anyagú, és erre édesanyám mindig nagyon odafigyelt.

8. Kedvenc Cartoon Network meséd?

Hát nem tudom pontosan, hogy Cartoon Network-ös mese-e, de nagyon szerettem a Tom és Jerry-t (mondjuk ki nem?), a Dexter Laboratóriumát, a Fecsegő Tipegőket, a Hódító Hódokat, a Rocco-t, meg az Aaaah!Szörnyek!-et. Bár nem tudom, hogy ezek mind Cartoon Network-ös mesék-e, talán némelyik nickelodeonos. mondjuk hozzá kell tennem, hogy egy idő után már nem tetszettek ezek a mesék, az én kis romantikus szívem inkább disney-re vágyott, meg Sailor Moon-ra :)

9. Mit néztél a tévében, ha hazaértél a suliból?


Sailor Moon-t! Akkora sprinteket vágtam le hazafele a suliból, csak hogy elcsípjem rögtön a kezdő szignált, hogy csak úgy porzott utánam az út :D Imádtam, egyszerűen függő voltam tőle! Aztán később jöttek a sotozatok, Elveszett ereklyék fosztogatói, Rosalinda, Marimar, Vad angyal, Sabrina, a tinédzser boszorkány, Xena, Hercules, meg az ehhez hasonló, igen nagy tartalommal bíró sorozatok :D

8 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki kislány voltál :D És vicces,mert nekem is a tom & jerry volt a favorit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszi drága :D Igen, akkor még cuki voltam, bezzeg most! :P A tom és Jerry meg örök kedvenc, sokszor délutánonként nézzük bent a gyerekekkel is, mikor nincs lecke. De az a durva, hogy engem jobban érdekel, mint őket XD

      Törlés
  2. Szeretnék egy díjat adni neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű kislány voltál:) Ajj a kedvencem a fejhallgatós, meg az utolsó. Nagyon jól állt a rövid haj:)
    Huuu a Hódító Hódok! El is feledkeztem róluk, pedig mekkora mese volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, köszönöm :D A fejhallgatósat én is szeretem, ott még kis cuki voltam. Az utolsó képhez rossz emlékem kötődik előtte fenékig érő hajam volt, amit az úszás miatt levágtak tőből, aztán nem szerettem. De így utólag visszanézve tényleg nem állt rosszul :) A Hódító Hódok meg örök favorit a Rönkkel együtt :D

      Törlés
  4. Nagyon aranyos voltál gyerekként! :)
    Tényleg cuki képeket hoztál.
    A válaszokból pedig rájöttem, hogy nálam mennyi minden kimaradt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Hát igen, valamikor ilyen kis cuki voltam, most meg bezzeg :D
      Hát tudod, mindenkinek más lapokat oszt az élet. Nekem is sok minden kimaradt, ami másoknak természetes, de örülök, hogy még a nehézségeket is össze tudom kötni valami szép élménnyel. Bár ebben a szüleim is nagy szerepet játszottak.

      Törlés