2013. november 11., hétfő

30 napos Harry Potter kihívás - 20. rész

Mi a sorozat legviccesebb pillanata?

Hűha, abból aztán akad jó pár :) Nagyjából az összes Ron-féle beszólást ide tudnám sorolni, bolondultam a poénjaiért (bár sokszor nem viccnek szánta a mondandóját, mégis ahogy előadta, nagyon megnevettetett), de az ikrek poénjait is imádtam. Aztán nagyon tetszett az is, mikor Harry kezéből eltűnik az összes csont hála a drágalátos Lockhartnak, de az abszolúte kedvenc jelenetem az, mikor Harry és Ron kerti törpe-mentesít ("Ereszte el!") :D Nagyon jól le van írva a kis gnómok pukkancs természete, meg tetszett, hogy viccet csináltak az egészből, hogy kinek a törpéje repül messzebb, stb, aztán később a kerti törpe kommandó szépen visszalopakodott a lakásba :D

2 megjegyzés:

  1. Én is Ronon röhögtem a legjobban, mondjuk nekem ő a kedvencem :)
    Nekem az tetszett, mikor a pókoknál vannak és ahogy mondja:- Harrryyyy! :D Még a könyvben is szétröhögtem magam, de a filmben pont úgy csinálta ahogy elképzeltem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az tényleg nagyon jó kis jelenet, bár ahol Ron megszólalt, az eleve jópofa volt :D

      Törlés