2013. október 30., szerda

30 napos Harry Potter kihívás - 10. rész

Melyik a kedvenc boltod az Abszol úton?




Na, ha én egyszer eljutnék az Abszol útra az olyan lenne nekem, mintha megtalálnám Aladdin kincses barlangját! :D Ó, de imádnám! Kedvenc boltom pedig nincs, mivel szinte mindent imádok ott. Nagyon tetszik Florean Fortescue Fagylaltszalonja, valamiért úgy tudom elképzelni magam előtt, mintha egy tejszíntorta belsejében lennénk, olyan igazi szirupos, cukros, színes kavalkád. Meg hát ahogy azok a fagylaltkelyhek le voltak írva, mentem elolvadtam tőlük :P Imádom a Czikornyai és Patzát jó könyvmolyhoz méltóan, szerintem egy fél napot képes volnék ott eltölteni varázsigés könyveket böngészve :) Mr. Ollivander varázspálcaboltjába is benéznék, mert habár az öregúr kissé fura, az a bolt szinte fullasztóan tele van mágiával, ki nem hagynám. A Weasley Varázsvicc Vállalat sem maradhat ki a sorból, mert az felér egy vidámparki belépővel :D A patikát sem hagynám ki, felszerelkeznék sok jóféle gyógynövénnyel, mindenféle bájitalfőző holmival, meg kellékekkel. 
És ha már Harry Potter, meg Abszol út, muszáj megemlítenem a Wizarding World of Harry Potter Theme Park-ot, ahová egyszer feltétlenül el kell jutnom. Addig én nem halhatok meg, amíg ott nem jártam. Ha egyetlen kívánságom lehetne, amit teljesítenek, akkor biztos az lenne, hogy elmehessek ebbe a parkba, hogy sétálhassak az Abszol úton, igazi vajsört ihassak, bemehessek Ollivander pálcaboltjába, hogy aztán egy pálca kiválasszon, meg hogy körbenézhessek a kastélyban. Egyszerűen fantasztikus. Nincs még egy ilyen csodálatos világ, mint a Harry Potteré.

Egy kis ízelítő belőle;

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése