2013. augusztus 6., kedd

Kis meglepetés a közeljövőben :)

Mikor ma felnéztem a blogra megpillantottam, hogy már 48 nyilvános követőm van! Alig akartam hinni a szememnek! Sosem figyelem ezeket a számokat, sosem az érdekelt hányan olvasnak és hányan nem, hiszen ez a blog eleve azért jött létre, hogy az én kis mesevilágom legyen, ahová elvonulhatok, de ez a szám azért megdöbbentett. Már közel 50 ember van, aki követ engem, abból talán 20-30, aki tényleg olvas is, és ki tudja hány névtelen ember, akik a háttérből követik az eseményeket. Mindez talán annak köszönhető, hogy az utóbbi időben bátrabban blogolok, és bátrabban kommentelek mások oldalán is. Régen nagyon félénk voltam, nem mertem hozzászólásokat írni, pedig magamról tudom, hogy milyen jól tud esni, mikor a "nincsenek megjegyzések" helyett egy számot látok. Mostanában viszont egészen aktív vagyok, és meglehet, hogy ennek köszönhetem azt a pár új olvasót, akik az elmúlt hetekben lettek a követőim. Ennek örömére úgy döntöttem, hogy amint meg lesz az 50. feliratkozóm, nyereményjátékot indítok :) Eddig ódzkodtam tőle, mert valamiért negatív érzéseim voltak ezzel kapcsolatban. Sok blognál éreztem azt, hogy az illető így akar a facebook oldalának sok like-ot biztosítani, a blogjának még több feliratkozót, és a bejegyzéseinek még több kommentet. Ez nagyon taszított a nyereményjátékokban, mert soknál tényleg azt éreztem, hogy az egészet csak egy népszerűsítő kampány miatt csinálja az illető, nem pedig azért, mert tényleg meg szeretné ajándékozni az olvasóit. Én viszont úgy döntöttem, hogy a saját játékszabályaimmal, a saját elképzeléseimmel fogok nyereményjátékot indítani. Néhány aprósághoz én is ragaszkodni fogok, de semmiképpen nem szeretnék ilyen önkampányolós dolgot csinálni, főleg azért nem, mert nem azért vezetem ezt a blogot, hogy minél nagyobb népszerűségre tegyek szert. Szerintem egy blognak nem attól kell népszerűnek lennie, hogy hány és milyen nyereményjátékot hirdet, hanem hogy kellemes érzéseket kelt az olvasóiban. Nem néhány meglepetés kiosztásával szeretném megnyerni magamnak mások szeretetét, csupán meg akarom ajándékozni vele azokat, akik szeretik a blogomat olvasni. Nos, mivel még nem tartunk 50 feliratkozónál, ezért csak kedvcsinálónak leírok pár apró részletet a nyereményjátékkal kapcsolatban, és amikor már aktuális lesz, akkor indítom el ténylegesen. A nyereményekkel kapcsolatban kissé bajban voltam, hiszen az én blogom nem egy adott sémára épül. Nem vagyok beauty blogger, nem vagyok könyves blogger, nem vagyok szakács, goth hercegnő, sem egyéb más témára épülő emberke. Én mindenféléről írok, ami éppen eszembe jut, ami érdekel, amit szeretek. Éppen ezért a nyereményeim is teljes mértékig abból az öt témakörből lesznek kiválogatva, amiket a legjobban szeretek, és amikről a leggyakrabban, legszívesebben írok. Így a csomagom összeállítása tartalmazni fog:

- valami apróságot a sminkmániásoknak
- valami apróságot a könyvmolyoknak
- valami apróságot a konyhatündéreknek
- valami apróságot a sötétebb stílus kedvelőinek
- valami apróságot a reménytelen romantikusoknak


Mint láthatjátok elég vegyes a felhozatal, de természetesen az ajándékokat igyekszem majd úgy kiválogatni, hogy bárki örömét lelje bennük, nem fogok szélsőséges túlzásokba esni. Amint meg lesz az 50. feliratkozó már indítom is a játékot, és persze lesz kép is a nyereményekről, addig pedig a jótékony homály fedi kilétüket :P Mindenkinek további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. :) Gratulálok a lassan 50-hez:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az eddigi feliratkozókhoz, szerintem hamar meglesz az az ötven. :-) Amúgy nekem az a bajom a nyereményjátékokkal, hogy pl. megszabják, hogy a nyertes 2 napon belül jelentkezzen, holott akár betegség, akár nyaralás miatt ez nagyon rövid idő lehet, úgyhogy ilyen szabály nálam soha nem volt és nem is lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igazság szerint az már csak formaság, az is lehet, hogy nem várom meg az 50-et, hanem amint tudom elindítom a játékot :D Egyébként nagyon igazad van abban, amit írtál. Tényleg olyan rossz, mikor esetleg nyerne az ember, de valami miatt nem tud x napon belül jelentkezni, és akkor más megkaphatja. Holott nem minden ember tölti a fél életét a számítógép előtt, és ahogy te is írtad, lehet más ezer elfoglaltsága :S Én sem tervezek ilyen időlimitet.

      Törlés
  3. Gratulálok! No igen egyetérték veled. Én szeretnék a játékommal esélyt adni azoknak akik hattérből olvasnak akár, vagy nincs felhasználó nevük. Évekig "névtelenül" olvastam sok blogot, aztán lett profilom de sose kommenteltem, kb két év blog olvasás után jutottam arra a pontra hogy na jó reagálok is :-D én is felénk voltam :) úgy voltam a játékommal hogy 1 hónap alatt 3 meglepetés ért mind 3 szor ugráltam a lakásban örömömben, úgy voltam és vagyok vele hogy szeretném ha azt érezné a másik aki nyer mint én :) ezért voltam úgy vele hogy oldalsávba aki megtudja oldani rakja ki, ha vége lehet törölni a képet meg nem felejti el :-D szóval örülök hogy te is így viszonyulsz hozzá. Izgatott vagyok, hogy mit hogyan fogsz kitalálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, pontosan ugyanígy vagyok ezzel én is, mint te. Mennyi ideig csak a háttérben húztam meg magam, csöndben csodálva mások munkáit, gondolatait, ötletességét, aztán egyszer csak megtört a jég, rájöttem, hogy ez csöppet sem félelmetes dolog, és azóta nincs is bajom a kommenteléssel :) Mondjuk én mindig feliratkozom azokra a blogokra, amiket szeretek, hogy hamar értesüljek az új bejegyzésekről, de a komment írás régen kimaradt az életemből. A játék meg remélem, hogy tetszeni fog :)

      Törlés
  4. Jeeeee!!! wuuuuuuuuuuuuuu!!!! HAJRÁ SZILVI!!!

    VálaszTörlés
  5. Én is csak egy kommented alapján jutottam el hozzád...És én is nagyon ritkán kommentelek, főleg most a nyár nagyon sűrű lett, posztolni se volt elég időm, eléggé szétesett a blog is, sokat hagytam ki sajnos...
    De azért vannak olyan dolgok, amik fontosabbak ennél - bár imádom a blogot, most nyárra a jogsi megszerzése volt a cél, így arra kellett készülnöm, meg a családi izéket se lehet csak úgy lerázni...:)

    A játékokkal én is úgy vagyok, ahogy te, hogy nem szeretném így reklámozni magamat, vagy nem szeretnék ilyen önreklámot, se azt, hogy valaki csak azért nézzen rá a blogomra, mert nyerhet, szóval egyelőre nem tervezek ilyesmit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, érthető, hogy neked a nyár most másról szól. Meg amikor elfoglalt vagyok, vagy programom van én sem gondolok arra, hogy úristen, már egy napja nem írtam új bejegyzést :) A játékomat pedig igyekszem úgy megszervezni, hogy igazságos legyen.

      Törlés