2013. szeptember 1., vasárnap

30 napos smink kihívás - 26. rész

Minden nap viselsz sminket?

Hétköznapokon természetesen, anélkül ki sem mozdulok itthonról. Ha munkába megyek nem fordulhat elő olyan, hogy legalább egy picit ne fessem ki magam, nekem ez adja meg a tökéletes közérzetet. Volt 1-2 ritka alkalom, mikor nem tudtam kifesteni magam (az allergiától úgy bedagadt a szemem, hogy csak egy vékony csíkon láttam ki, esélytelen volt a sminkelés), de akkor szörnyen is éreztem magam a bőrömben. Nem mintha nem lenne vállalható a pofázmányom kence nélkül is, de annyira megszoktam a sminket, hogy ezzel együtt érzem magam teljesnek. Hétvégén, ha itthon vagyunk nem sminkelek, pihentetem a bőröm, viszont ha valami program van, akkor mindenképpen kifestem magam. Ugyanakkor hozzá kell tennem, hogy mikor hazaérek, az az első dolgom a cipőm átváltása és a kézmosás után, hogy leszedem a sminkem, szóval igyekszem minél többet lélegezni hagyni a bőrömet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése