2013. szeptember 1., vasárnap

30 napos smink kihívás - 25. rész

Kedvenc szemceruza?

Az Avonnak volt egy remek szemceruzája, aminek tökéletes volt a textúrája (nem volt sem kemény, sem túl puha, nem maszatol, a helyén marad, és nem döfi át a szemhéjamat sem), és emellett még kis satírozó ecset is volt a végén. A nevére már nem emlékszem, mert olyan pici van belőle, hogy teljesen lekopott róla a felirat, de ha tehetném újra vásárolnám. Ha viszont nincs, akkor biztosan Manhattan szemceruzát vennék, mert az ő termékeikben még sosem csalódtam. Mikor még anno nem volt kitetoválva a szemöldököm, akkor is tőlük vettem szemöldök ceruzát és maga volt a tökély, a szemceruzáik pedig biztosan hozzák ugyanezt a jó minőséget.

4 megjegyzés:

  1. Nekem is volt olyan szemceruzám, szerettem is nagyon, de nem lett a kedvencem, elvagyok nélküle. Most mintha láttam volna hasonlót az Avon katalógusban, de nem vagyok benne biztos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádtam, úgyhogy ha kerül Avon katalógus a kezembe, biztos megrendelem. Remélem igazad lesz és még tényleg kapható.

      Törlés
  2. Szerintem erre gondolsz: http://kremmania.hu/kremek/avon-jillian-dempsey-professzionalis-szemceruza
    Én is imádtam, de nem láttam az utóbbi időben a katalógusokban. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ő lesz az. Kár, hogy már nincs, én is kerestem, de nem találtam, pedig milyen jó kis szemcerka volt :(

      Törlés