2013. május 1., szerda

Nosztalgia - Egyszer régen az állatkertben

Ahogy a borzasztó hajas képeimet keresgéltem rábukkantam egy eddig mellőzött mappára. Még évekkel ezelőtt csináltunk pár fotót az akkori állatkerti kirándulásunkról, és nagyon jó érzés volt átnézegetni ezeket a régi képeket. Talán egy, vagy két éve járhattunk Viktorral, nem is tudom pontosan, de látszik, hogy még nagyon fiatalok voltunk, egészen más az arcunk, a tartásunk, mindenünk. Olyan jó érzés, mikor ilyen régi képekre bukkan az ember, felelevenednek a régi emlékek :)



Emlékszem, hogy már akkor is a japán kert volt a kedvencem, főleg ott fotózgattunk. Fogalmam sincs, hogy azóta mennyit változott, de nemsokára megnézzük, mert elméletileg jövő héten megyünk állatkertbe :)



Kacsanézegetés, aranyhal-kutatás :) Itt még bakancsban, úristen :D




Gyönyörű látkép a japánkerti domboldalról. Imádtam itt ücsörögni és nézni ezt a szép tájat.




Hihetetlen, hogy Viktornak milyen gyerek-arca van még itt! 




Én meg az óriási kaktusz. Ez a kép igazából nem miattam, hanem Viktor miatt készült, ő ugyanis kaktusz-mániás.



Pavilonban ücsörgés



Csodaszép háttér. Egész nap elüldögéltem volna ott, annyira idilli volt az egész. Sütött a nap, de még hűvöskés volt az idő, a színek csak úgy ragyogtak, békesség, nyugalom, harmónia. Remélem idén is szép lesz ott minden, és újra lesz mit fényképezni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése