2013. május 1., szerda

30 nap Gothoknak - 18. rész

Legrosszabb haj-tapasztalatod.

Hát, sosem voltam az a nagyon kísérletező típus, nem is igazán szoktam magamnak frizurát csinálni. Vagy kibontva hordom, vagy összecopfozom, ez a két lehetőség van. Viszont anno lánykoromban elég sok hülye hajjal próbálkoztam, amik közül egy sem volt, ami igazán illett volna hozzám, de én kitartóan mászkáltam a hülye fejemmel :D Mutatok néhány képet, melyek legyenek elrettentő példák nemzedékünk ifjai előtt.


Kócos-hajas idők. Igen, én képes voltam alkalomadtán ilyen fejjel kimenni az utcára, emberek közé. Nem tudom miért éreztem ezt jó frizurának :D


Ekkor az volt a heppem, hogy nagyon oldalra csatoltam a hajamat. Kész tortúra volt minden reggel megcsinálni, ugyanis az én hajam tipikus selyem-haj, csúszik, mint az őrület, így aztán nap végére teljesen tönkrement. Egyébként a barátaim előnyösnek tartották, én viszont ahogy így visszanézegetem ezeket a képeket valamiért nem látom annak. Nem illett hozzám.



Első és utolsó göndörítési próbálkozásom. Mert ugye akinek egyenes van, annak göndör kell, akinek göndör van, annak egyenes. El nem tudjátok képzelni mennyit szenvedtem ezzel a hajjal - anyu már előző este felcsavarta nekem, abban kellett aludnom (mert ha csak úgy simán becsavarta volna 2 perc alatt kirúgja a hajam a hullámokat), aztán másnap reggel, mikor kiszedtük a fejemből a csavarókat kb. úgy néztem ki, mint egy fekete pudli :D Amikor már kezdett kicsit kiegyenesedni az egész jó volt, de a fent látható állapotában szörnyen néztem ki :D Soha többet. Szerencsére több emberiség elleni merényletet nem követtem el, bár a szőke időszakomból ha lenne képem, tudnám ijesztgetni a népet :P

3 megjegyzés:

  1. A szőke időszakra kíváncsi lennék azért :D Imádom az ilyen régi,eldugott képeket- amin az ember már kínjában röhög :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a szőke időszakomat szerencsére nem sokan örökítették meg, és azok is mélyen lapulnak valahol egy eldugott fiókban (remélem :D)

      Törlés
    2. Na majd egyszer ha eljutok hozzád, megmutathatnád *-* :D

      Törlés