2013. január 14., hétfő

Könyves zsákmány

Mint ahogy azt már tegnap is említettem, tervbe volt véve mára egy könyvvásárlás az Europarkban. Ez majdnem meghiúsult, mikor a kora reggeli órákban a munkahelyemen elcsúsztam a folyosón (olvadt ki a gyerekek cipőjéből a hó) kezemben egy két literes forró vizes kancsóval, amit az aznapi teámnak szántam. Akkorát nyekkentem, hogy zengett bele az egész épület, leforráztam magam és ismét kiment a bokám. Komolyan, erre csak én vagyok képes :D Magamon kívül még soha senkit nem láttam, aki ennyire szerencsétlen lenne - hol a tüdőm, hol a gyomrom a baj, de képes vagyok a saját lábamban is elbotlani. Szerencsére könnyebb sérüléssel megúsztam a dolgot, és mivel ma kicsit lightosabb napom volt tudtam pihentetni a lábam, így mehetek holnap is dolgozni. Ja, és persze így a könyveket is megvehettem! Az Éhezők Viadalát és a Lenyűgöző Teremtményeket akartam megszerezni, ezek közül sajnos csak az utóbbit kaptam meg, mivel az Éhezők Viadala konkrétan hiánycikk lett, olyan népszerű. Sebaj, nem mondok le róla, majd talán a Campona-i Libriben nagyobb szerencsével járok. Viszont a Lenyűgöző Teremtmények itt pihen közvetlenül előttem, elég cupák darab, de alig várom, hogy olvashassam. Viszont ért ott egy nagy meglepetés is - megjelent az egyik kedvenc mesekönyv sorozatom újabb darabja! A Milla és Sugar köteteket is említettem néhányszor, nagyon édes kis történetek vannak benne gyönyörű rajzokkal. Most a Kék Hold Hercegnő című kötetet vettem meg, ez a legutolsó a sorban. Teljesen kiment a fejemből, hogy lassan adnak ki új könyvet ebből a sorozatból, úgyhogy kellemes meglepetés volt rátalálni - kicsit kárpótolva is éreztem magam az Éhezők Viadala miatt. Persze vásárolgathattam volna még, hiszen 10 ezer forintom volt erre a célra, de úgy voltam vele, hogy tartogatom olyasmire, amit igazán meg szeretnék venni. Egyelőre ennek a két könyvnek is nagyon örülök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése