2013. január 20., vasárnap

Két új zsákmány

Nemrégiben két szépséges aprósággal gazdagodtam, amiket szeretnék most megosztani veletek. Az egyik egy csodaszép csipkés-láncos-gyöngyös nyaklánc, amit a Bijou Brigitte-ben láttam meg.



Eleinte a kissé díszesebb testvérével szemeztem, de hamar rájöttem, hogy hozzám a szolidabb ékszerek illenek, így végül ő jött haza velem. Egyébként nem úgy mentem be oda, hogy na most akkor vásárolni fogok, csupán nézelődtem, amíg Viktor egy másik üzletben volt, aztán mikor meglátta, hogy ezt a szépséget nézegetem rögtön mondta is, hogy ha szeretném, megveszi nekem. És megvette :) Most mondtam volna nemet? :D

A másik apróság, amihez hozzájutottam egy Avon extra tartós rúzs, méghozzá a Totally Twig árnyalata. 




Amolyan barnás-rózsaszín, nagyon szép és tényleg sokáig bírja a strapát. Volt már egy régebbi extra tartós rúzsom az Avontól, de az még szárította az ajkaimat, ez viszont krémes marad, mégsem maszatolódik el, vagy kopik le evés-ivás közben. Nekem nagyon bevált. 



Így néz ki bevetésen. A fejemet ne tessék nagyon nézni, mert sebtében csinálta rólam a képet Viktor, és épp nem vagyok a legjobb állapotomban, ugyanis azt hiszem ismét lebetegedtem. Péntek este óta érzem, hogy kapar a torkom, mára már fáj is és a hangom is elment, ezen kívül pedig benáthásodtam. Komolyan, ennyire nem lehetek szerencsétlen :D Ja, és csak hogy örüljek még izomlázam is van, ugyanis tegnap átugrott hozzánk Réka, mert elkezdtük a próbáinkat a márciusi hastánc versenyre. Elkezdtük megalkotni a koreónkat, ami szerintem baromi jó lesz, de a hatását csak ma reggel éreztem meg. A köhögés ugyanis nem csak a torkomban, hanem a hasizmaimban is fájdalmat okoz, a járás pedig úgy önmagában nehézkes, mert a combizmaim is iszonyatosan bedurrantak. Sebaj, fájdalommal, betegen szép az élet :D Addig is itt a zene, amire duózni fogunk;


2 megjegyzés: