2013. január 17., csütörtök

30 nap Gothoknak - 5. rész

Van helyi goth banda vagy csoport ott ahol laksz?

A válasz egyértelmű nem. Itt Szigetszentmiklóson zömében átlag emberek vannak, a legnagyobb feltűnést maximum a rockerek jelentik, de azokból sincs sok. Goth-ból még ennél is kevesebb van, elszórva néhány, de azok sem verődnek csoportba. Igazság szerint itt Miklóson eléggé csöndesen zajlik az élet, mármint egyediség és szubkultúra szempontjából. A fiatalok többsége úgy öltözködik és viselkedik, mint ahogy az az ő korukban természetes, a fiatal felnőttek inkább a trendi, de kényelmes megjelenés hívei, az idősebb korosztályt meg gondolom nem kell bemutatnom. Szám szerint három darab goth emberkét láttam eddig nálunk, ezek közül is mind nő. A fiúk és a férfiak inkább a rocker-metalos stílus hívei. A legtöbb goth-ot a fővárosban láttam, ott sokkal merészebbek az emberek, ami sajnos néha egyenesen arányos az ízléstelenségükkel is. Persze nyilván ízlések és pofonok.
Ami az együtteseket illeti, kizárt dolognak tartom, hogy nálunk goth zenekar alakult volna, de az is lehet, hogy csak én nem tudok róla. Viszont elnézve az itt élő embereket, hát... nem, nem hiszem, hogy van.

2 megjegyzés:

  1. Minden jó dolog a fővárosban van nyugi -.-" Én már nem is lepődök meg rajta. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem annyira nem vonz a fővárosi goth világ, számomra túl mesterkélt és páváskodó.

      Törlés