2012. november 23., péntek

Új Fairy Oak!!!

Akik régebb óta olvasnak engem, vagy esetleg személyesen is ismernek tudják, hogy nincs nálam nagyobb Fairy Oak fan a világon :P Az a mese úgy a szívembe lopta magát, mint semmi más, egyszerűen gyermekien bűbájos, imádni való, szívmelengető tündérvarázs az egész, és Barbi barátnőm szemfülességének köszönhetően én is megtudtam, hogy bizony megjelent belőle egy újabb kötet! Flox őszi bolondságai már kapható a boltokban, és én alig várom, hogy megszerezhessem magamnak. Erre mondjuk egy kicsit várnom kell, mivel a kocsink jelenleg betegeskedik és nagyobb utakat nem nagyon merünk vele megtenni, de sebaj, kivárom az időmet. Addig is gyönyörködöm a borítójában ^^



4 megjegyzés:

  1. júj de izgi ^^ Hát én is örülnék az összes résznek :D mikor először olvastam hát na... nagyon megszerettem! =)

    VálaszTörlés
  2. Én is, ez örök szerelem ^^ Már alig várom, hogy olvashassam, aztán persze kölcsön adom ám neked, ha kéred :)

    VálaszTörlés
  3. annyira drága vagy,a fél könyvkészletedet elhozod már nekem :D De igen,újra szeretném olvasni az összeset- ezt fogom egész karácsonykor olvasni. Hallod,annyira imádtam! Szóval megértem a lelkesedésedet =)

    VálaszTörlés
  4. Én nem bánom, ha nálad lesz a fél könyvkészletem, mert tudom, hogy nálad jó kezekben lesznek :)

    VálaszTörlés