2012. augusztus 5., vasárnap

Az első próba

Nemrég megejtettük az első keringő próbánkat Viktorral, és mondhatom remekül sikerült! Próbáltam én eddig is összeállítani a dolgot a fejemben, de partner nélkül nehezen ment, így viszont, hogy ő is ott volt velem folyamatában alakult ki a koreográfia egy része, és nekünk nagyon tetszik ^^ Nyilván nem profi munka, de nem is az a lényeg, hanem hogy jól érezzük magunkat és valami szépet adjunk elő. A nyitótáncunk ugye Emma Townshend We can fly away című száma, amire tényleg tökéletesen lehet keringőzni, és szerencsére pont annyira gyors, hogy ne fulladjak meg közben. Viktor is nagyon ügyesen teljesített, meglepett mennyire jól ráérzett a ritmusra és a mozgásra, ugyanis rég volt már az a szalagavató, amin közösen keringőztünk együtt. Nagyon jól éreztük magunkat, rengeteget nevettünk a csetléseinken-botlásainkon, valahogy abszolút nem vagyok ideges semmi miatt, minden olyan szépen alakul :) Reméltem is, hogy nem leszek Menyasszörny :D De a bosszankodás helyett inkább minden botlást és problémát elviccelünk, és ez így nagyon jó :) Boldog vagyok ^^ Visszatérve a táncra, egyharmadával készen vagyunk. Én közben megpróbálom kitalálni a többi részét, Viktorral meg hétvégén elpróbáljuk, reményeim szerint 2 hét alatt megtanuljuk, begyakoroljuk, és az esküvőre minden tökéletes lesz :) Azért rendesen elfáradtam, úgyhogy most megyek is pihenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése