2012. február 19., vasárnap

Harmadik nekifutás - 100 dolog, amit szeretek - 1. részlet

Igen, harmadjára is nekiálltam összeszedni a százas listámat. Hogy miért csinálom ezt megint? Mert jó érzéssel tölt el ennek a felsorolásnak az elkészítése. Spontán ugranak be olyan dolgok, amiket szeretek, és ilyenkor, eközben jövök rá arra, hogy tényleg mennyi minden van ebben a világban, aminek örülni lehet. Miközben gyűjtögetem lépten-nyomon a szívemnek kedves dolgokat, valahogy meg is telítődöm velük, magamba szívom őket és egészen más lesz a hangulatom. Nagyon sokat segít ez nekem abban, hogy a nehéz, fárasztó napokon is pozitív és életvidám tudjak maradni, mert néha azért nem könnyű. De mikor egy ilyen listát készítek, mindig rájövök, hogy csak nyitott szemmel és lélekkel kell járni, s akkor rögtön észreveszem, hogy a boldogság ott hever közvetlenül a szemem előtt. Jó ideje ennek szellemében teltek a napjaim. Mindig van nálam egy kis viharvert cicás füzet, amibe - ha ihletem támad, vagy fontos feljegyezni valóm van -, írni szoktam, és ebbe gyűjtöttem sokszor össze azokat a dolgokat, amiket szeretek. Már múlt héten is rakosgathattam volna fel az első részleteket, de szerettem volna, ha egyben megvan a száz dolog, és most, hogy készen vagyok, ismételten megosztom mindezt.
Tehát következzen az első részlet a harmadik "100 dolog, amit szeretek" listámból!





1. Viktoromat :) (mindig ő lesz az első helyen, akárhány listát is írok)




2. a pirítóst jó sok fokhagymával, vajjal és sóval




3. puha, meleg pulóvereket




4. szerelmes dalokat




5. a frissen hegyezett ceruza illatát



6. hajókázni, közben belelógatni a kezem a vízbe




7. jógázni




8. gránátalmát




9. szerelmeskedést




10. a pékségek édes illatát reggelente

1 megjegyzés: