2012. február 18., szombat

6 és fél év

Mint ahogy ígértem, íme egy kis élménybeszámoló a 6 és fél éves ünneplésünkről. Nemrég értünk haza, de úgy gondoltam, hogy amíg friss az élmény, gyorsan elmesélem a napunkat. Egyébként nagyon elfáradtunk, de ez jóleső fáradtság, szóval az ilyet szeretem :)
A Wasabi étterem hozta a szokásos formáját, nagyon szeretünk oda járni, és most meg is újult ott minden, sok mindenre rácsodálkoztunk! Rengeteg újfajta étel volt, meg szemet gyönyörködtető tálalási mód, nem győztünk válogatni. Engem leginkább a mini sushi-hajók nyűgöztek le, amiken 2-3 nagyobb fajta tekercs volt. Úgy néztek ki, mint a nagy sushi hajók kistestvérei, nagyon gusztusosak voltak. Édességek közül is sok újdonság akadt, volt valamiféle gyümölcskompót is túrókockával, na az nagyon ízlett, meg kipróbáltam egy bizarr, neonzöld színű gombócot is, amiről kiderült, hogy bundázott alma :P Azért persze a szokásos repertoárunkat végig eszegettük, azaz a fűszeres krumplit, a kókusztejlevest tápiókával, a chilis ráknyársakat, a rákszirmokat, a különféle tésztaételeket (a curry-s brokkolis különösen levett a lábamról), és persze a nyuszit, ami egy édes, fehér sütemény vizigesztenye krémmel töltve, nyúl alakúra formázva. Még szemet is rajzolnak neki valami piros színezővel, meg fület is formáznak neki. Egyébként a vizigesztenye krém határozottan emlékeztet a vaníliás főtt krémre, szóval nem egy bizarr dolog, csak így első hallásra. Lényeg a lényeg, hogy nagyon jót ettünk, természetesen ezúttal is pukkadásig (ami a későbbi közérzetünk szempontjából nem túl jó, de ennyi finom falat mellett az ember úgy is elveszti az önuralmát). Utána lesétáltunk pár villamosmegállót, hogy ne egyből a villamoson zötykölődjünk, majd elkocsikáztunk a Camponába, ahol az Underworld negyedik részét szándékoztuk megnézni. Igazából mehettünk volna a Mom parkban is moziba, de a Camponát jobban szeretjük. Ja, és tessék megdicsérni, ugyanis úgy mentem be az ottani könyvesboltba, hogy SEMMIT sem vettem! Ugye milyen ügyes voltam? Nagyon büszke vagyok magamra :P Aztán még ellébecoltunk mindenfelé, be is szereztem egy újabb ajakfilcet magamnak, mert az előző kifogyott (ajánlom mindenkinek, aki sokat csókolózik a párjával, ugyanis ez a bigyó nem kenődik el az ajkakon, mint a rúzs, és nem is ragad, mint a szájfény, gyönyörű színt ad és bátran lehet benne enni-inni-csókolózni), majd végül beültünk a várva várt filmre. Láttunk sok jó előzetest, végre lesznek normális filmek, amikre érdemes beülni, és hát maga az Underworld 4 is eszméletlen jó volt, nagyon tetszett mindkettőnknek. Habár én a 3D-vel rendesen megjártam, mert így egy kicsit durvább, ha szétszakad a vásznon egy emberke, ugyanis elég erősen azt éreztetik veled, hogy az illető mája (vagy egyebe) épp most készül a szádban kikötni. Nem kellemes élmény. Ettől függetlenül nagyon jól éreztem magam, tetszett a film is, utána pedig boldog élménybeszámolóval tarkítva elindultunk hazafelé, most pedig már pihi van. Igazából kikapcsolódásnak szántuk ezt a mai napot, de annyi programunk volt és annyit mentünk, hogy azért rendesen elfáradtunk. Ettől függetlenül persze a kikapcsolódás meg volt, hiszen jót szórakoztunk, csak elég intenzíven :) Igazán nagyszerű ünneplése volt ez a 6 és fél éves fordulónknak. Képek ezúttal nincsenek, teljesen kiment a fejünkből a fotózkodás, de szerintem ez nem baj, hiszen a programok annyira lekötöttek minket, hogy nem volt idő ilyesmire. Most pedig engedelmemmel beájulok az ágyamba, vagy még zombulok egy kicsit, nem tudom. Akárhogy is, most már pihi van :)
Remélem mindenki másnak is jól telt a napja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése