2011. január 15., szombat

Lebetegedtem

Eléggé vacakul vagyok. Azt hiszem elkaptam a gyerkőceimtől az influenzát, mert már jó ideje folyamatosan köhögök, fáj a torkom-fejem-hasam, szédülök, és lázas vagyok (a legmagasabb közel 40 fok volt, és másnap mentem dolgozni). Most viszonylag jól vagyok a 38 fokos lázzal, így még tudok írni, mert már nem bírom, hogy folyton az ágyban fekszem. Tegnap amúgy is az egész délutánt meg estét végig aludtam, de most már kell egy kis egyéb tevékenység is. Sajnos szegény párom is elkapta, úgyhogy most ő is velem együtt szenved. Tartalmas lesz így a hétvége, hogy a betegség miatt jóformán semmit nem tudunk csinálni, csak feküdni meg kínlódni, de hát ez van, nincs mit tenni. Most ennyi tellett tőlem, mert már nem igazán látom a betűket a billentyűzetemen... Hjaj, de utálom ezt :(

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok nektek!!
    Én is kicsit beteges vagyok az utóbbi hetekben...:S de próbálok kitartani. Hol jobb hol rosszabb :) de dolgoznom muszáj, hiszen még cska most kezdtem el.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen, habár eddig még nem igazán lettünk jobban :( De azért igyekszünk!
    Én is jobbulást kívánok neked! Lehet te is ezt a fránya vírust kaptad volna el, mint mi? Most terjeng valami a levegőben, sokan betegek.

    VálaszTörlés