2011. január 1., szombat

Gyerekkorom egyik kedvenc nótája :D



Sápadt holdfény sápadt holdfény, sápadt holdfény, bújj elő,
sápadt holdfény udvarában feltámadt a temető.
Temetőnek jobb sarkába 2 halálfej kuglizik,
lábszárcsontal a kezében koponyából vért iszik.
A halálnak unokája epekővel csúzlizik,
eltalál egy öreg hapsit, aki nyomban kinyúlik.
A halálnak felesége gennyes vérben mosogat,
gennygaluska lessz ebédre hozzá véres húscafat.
Balatonnak kék vizében rohadt hulla hempereg,
kék a nyelve zöld a nyála, jó étvágyat, emberek!


Hogy én mennyire imádtam ezt a dalocskát! Kicsi koromban teli torokból énekeltem az Ó te drága Klementína dallamára, és ha jól emlékszem, egy szépkiejtési versenyen ismerkedtem meg vele egy másik versenyző jóvoltából (miket nem tanul az ember az ilyesmiken, nem igaz? :P). Tudom, nem igazán illik bele a mesés-tündéres-csillámporos világomba, de annyira szeretem :D


A kép meg úgy gondoltam passzol ide :P Ugye milyen cuki? :D

5 megjegyzés:

  1. Én is így énekeltem bár nállunk a Balattonnak kék vizében rész helyett ez volt:
    a halálnak hugicája lábszár csontot szopogat lábszár csontot szopogattva jó étvágyat kívánunk :)

    VálaszTörlés
  2. olni olni es rabolni ez a halal jelszava
    lenn a foldon s fenn az egen
    szall a dogvesz angyala

    VálaszTörlés
  3. Egy osztálytársam énekelte általános iskolában a "Csupa napfény fenn a hegycsúcs" dallamára, kicsit más szöveggel. :D De nagyjából ez volt. Pwsti menő dal volt- :D

    VálaszTörlés