2011. január 1., szombat

2011




Hát itt vagyunk; ismét eltelt egy év, s kezdődik egy újabb. Nem szeretnék nagyon nagy beszámolót írni a szilveszterről, mert sosem tartozott a kedvenc ünnepeim közé, de azért természetesen nagyon jól éreztem magam a párommal és a nővéréékkel. Jó érzés velük ünnepelni, mert hozzánk hasonlóan ők sem azok a bulizós típusok, így az év utolsó napját egy kellemes, több óra hosszás beszélgetéssel és nevetgéléssel zártuk. Nekem őszintén szólva nem is kellett több, minden tökéletes volt így. És hát mivel nem vagyok egy éjszakázós, ezért koccintás után 10 perccel már ágyban is voltam. Sosem esett jól, ha sokáig fent kell maradni, meg hát nincs is törvénybe foglalva, hogy márpedig szilveszter napján mindenkinek hajnalig dorbézolnia kell. Boldog új évet kívántam mindenkinek, jelképesen ittam egy korty pezsgőt, aztán mentem aludni :) Párom persze még fönt maradt a többiekkel, és beszélgettek meg iszogattak, de nem is baj. Ő mindig is éjjeli bagoly volt, én meg inkább reggeli madárka, mert korán kelős típus vagyok. Egy szó mint száz, kellemesen, családiasan telt a szilveszterünk, habár számomra ez a nap ugyanolyan volt, mint a többi. Nem érzem azt, hogy az új év hatására valami nagy változás fog végbemenni bennem, nekem ehhez sosem volt szükségem az új évre, így ahogy eddig sem, úgy most sem tettem fogadalmat. Annak a híve vagyok, hogy ha valami változást szeretnék beeszközölni az életemben, akkor ahhoz nincs szükségem fogadalomra, sem december 31-ére, mert az év bármely napján meg lehet tenni azt, amit igazán akarunk. Persze meglehet, hogy valakinek erőt ad az a tudat, hogy szilveszterkor fogadalmat tesz, de én ennek sosem láttam értelmét, mert aminek meg kell történnie, az úgy is meg fog. Szóval fogadalmam nincs, nem érzem különlegesnek az új év első napját sem, viszont élem ugyanúgy a napjaimat, ahogy eddig tettem; vidáman, boldogan, szerelmesen, tündéresen, szóval olyan Szilvisen :) És ez nekem jó így. Persze azért mindenkinek boldog új évet kívánok, hogy a szokásos jókívánság ne maradjon le :)

4 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet neked is (még egyszer) ;)
    Én is hamar elaludtam most, sőőt éjfél előtt is alukáltam egy kicsit (pirul), de valahogy annyira álmos lettem.
    Főztem egy finom vacsorát és romantikáztunk, nem buliztunk mi sem. Én már ódzkodom a szilvesztertől, sok részeg ember, tűzijáték, hangoskodás...kicsit rossz is, mert mások egyáltalán nem értik meg, dehát...ez van ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! (még egyszer :P) Én is akartam amúgy szundítani egyet éjfél előtt, de olyan jóízűen beszélgettünk, hogy a végén csak azt vettük észre, hogy hoppá, mindjárt éjfél, hol a pezsgő? :) Amúgy a nagy zajt én sem szeretem. Kicsit olyan érzésem van, mintha ilyenkor az emberek kihasználnák, hogy minden következmény nélkül hangoskodhatnak, és akkor aztán beleadnak apait-anyait :S Engem mondjuk nem zavar, ha mások nem értik meg a nézeteimet, mivel már megszoktam :)

    VálaszTörlés
  3. Mi legalább megértjük egymást ;)
    Az biztos, hogy beleadnak apait-anyait! Túlzásba is viszik. :D

    VálaszTörlés
  4. Igen, szerintem is, és sajnos mi vagyunk kevesebben, ezért nekünk kell tűrnünk. De végül is egyszer egy évben ki lehet bírni.

    VálaszTörlés