2010. február 11., csütörtök

Változás



Ma megint ilyen elmélkedős hangulatom van. Azon gondolkodtam, hogy mennyire megváltozott a világ. Az utóbbi időben főleg a Disney lezüllésén akadtam ki, ugyanis én régen nagyon szerettem a meséiket, de mára már valahogy megváltoztak. A kedves, bájos, igazi értékeket felvonultató családi szórakozásból mára semmi sem maradt, s példaképül a kislányok Hófehérke és Hamupipőke helyett Hannah Montanát választják. Egyik gyakorlatom során is, mikor óvodában dolgoztam, megkérdeztem a kislányokat, hogy szeretik-e Hamupipőkét (úgy gondoltam, hogy ő az a hercegnő-karakter, akit minden kislány imád). Erre azt a választ kaptam, hogy Hamupipőke "tök gáz", meg az összes ilyen hercegnő, és hogy a "legászabb ász" Hannah Montana. Elszomorító. Nincs nekem semmi bajom ezekkel az ifjú sztárpalántákkal, mert néhányuknak még szeretem is a zenéjét, de annyira nyomják, erőltetik őket, hogy már lassan a csapból is ők folynak. Emlékszem, én felnőtt fejjel is képes voltam elmenni a Disney Princess On Ice jégrevü showra, olyan nagyon szerettem őket.

Annyira hiányoznak a régi filmek, amiket a Disney csinált! Most is annyira vártam a legújabbat, a Hercegnő és a békát, hogy már számoltam vissza a napokat, ám sajnos csalódnom kellett. Valahogy ez már nemvolt az igazi. Hiányzott belőle az a kedvesség és ártatlanság, amit régen minden mesében éreztem, a dalok sem fogtak meg egyáltalán, szóval szerintem ez már nem Disney, valami más. Hiányoznak a kézzel rajzolt szereplők, a fülbemászó dallamok, a fantáziadús történetek. Nem tetszik ez a változás. Ahogy a reklám is mondta, a régi jó dolgokból már nem maradt semmi. Nem értem miért volt szükség ekkora radikális fordulatra Disneyéknél, de én megmaradok a jó öreg klasszikusoknál. Hiszem, hogy a szíve mélyén minden kislány hercegnő, minden fiú bátor lovag, és hogy vannak dolgok, melyek jobb, ha nem változnak.


2 megjegyzés:

  1. Teljesen ugyanezen a véleményen vagyok. :(
    (Amúgy az első belinkelt képed az egyik kedvencem :D . Kell egy olyan óriási holdas nyaklánc.. szerelmes vagyok abba az ékszerbe :D )
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem azt a képet, bár engem inkább a hangulata és a színvilága bűvölt el. Azért meg kell hagyni, az a nyaklánc is nagyon szép!
    Puszi!

    VálaszTörlés