2015. december 19., szombat

Életmód project - 22.

Sziasztok!

Tudom, vasárnap kellene közzé tennem ezt a bejegyzést, de most kicsit előrébb hoztam, pláne hogy nem leszek túl bőbeszédű, így ez a bejegyzés sem lesz hosszadalmas.

A karácsony közeledtével mindenki azon aggódik, hogy felszed majd magára jó pár kilót és hogy az eddigi egészséges étrendjét felborítják a csoki és sütemény-hegyek, no meg a finomabbnál finomabb ünnepi vacsorák. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de mióta nekiálltam sütni annyira tele van az orrom a sütik illatával, hogy rájuk sem bírok nézni :D Majd talán ha lemegy a nagy hajrá akkor ráfanyalodom 1-2 darabra, de egyelőre nem érzem veszélyeztetve magam.

Mozgás terén sikerült tornázgatnom is, bár nem annyiszor, ahányszor elterveztem. Karácsony előtt rengeteg plusz programunk lett még munka után, így sokszor késő este értünk csak haza, akkor meg már nem álltam neki tornázni. De az az 1-2 alkalom nagyon jól esett, plusz véééégre beiktattam egy nagytakarítást ablakmosással, földön csúszás-mászással, mert csak így tud az ember igazán alaposan felmosni. Komolyan erősebb izomlázam volt utána, mint egy háromnegyed órás kardio edzéstől :O Arról nem is beszélve, hogy a tésztagyúrás milyen jótékony hatással van az ember karizmaira :P Szóval még ha alternatív formában is, de igyekszem nem eltunyulni. Igaz, most a téli szünetem első napját masszív punnyadással töltöm, de aztán bele kell vágni az ünnepi készülődésbe, mert bizony már csak 5 nap és karácsony! ^^ A kötelező jövés-menés után szeretnék végre kicsit magammal is foglalkozni, mert az utóbbi hetekben nagyon háttérbe szorultam a sok teendő mellett, szóval aktív pihenést tervezek beiktatni. Beterveztünk több sétát is Viktorral, mert már ezer éve nem jutottunk el ilyenre sem és nagyon hiányzik - egyrészt a közös bandukolás, másrészt az, hogy végre kimozduljak a négy fal közül és a természetben lehessek. Szeretek télen kirándulgatni, mert a hideg miatt kevesen jönnek ki a jó meleg lakásukból, szóval viszonylag kevés ember lézeng az utcán :P Hozzám hasonló introvertáltaknak ez a legjobb időszak a nagy sétákra.

Nézzük közben mik voltak étel-fronton:



Füstölt virsli paradicsommal és egy kis korhely salátával



Ismét virsli uborkával, lilahagymával és egy kis sajttal



Gung bao csirke - még mindig ez a kedvencem a kínai kaják közül, mert ebben van mogyoró :)



Grapefruit - tudom, sokan nem szeretik a kesernyés íze miatt, de mi nagyon imádjuk Viktorral ^^



Fokhagymás-vajas pirítós paradicsommal - verhetetlen, én egyszerűen imádom!



Füstölt-főtt csülök tojással, lilahagymával és paradicsommal



Palacsinta teljes kiőrlésű lisztből és nádcukorból, a tetejére pedig epret és pici mézet tettem



Klasszikus ebéd a sült csirkecomb rizibizivel. Én a bőrét ráhagyományozom Viktorral, mert nem igazán szeretem, hiába ropogós :S



A palacsintához adagolt eper maradékából végül turmix készült. A fagyasztott gyümölcsök hátránya, hogy olvasztás után már kissé plöttyedt az állaguk, viszont isteni turmix készült belőle :)


Ti hogy álltok a süti-illathoz? Felhívás keringőre, vagy nektek is elég volt már most belőle? :P
Hogy tervezitek tölteni az ünnepi szabadságot - aktív, vagy passzív pihenéssel?


(illetve a végére egy nem ide passzoló észrevétel. A mai nap folyamán 7 emberrel csökkent a feliratkozott olvasóim száma, és miközben ezt a bejegyzést írom talán többel is. Még nem tapasztaltam ilyesmit, lehet, hogy valami gond van a bloggerrel? Persze meglehet, hogy szimplán egy csomó embernek elege lett belőlem és nem kíváncsiak rám, de hogy pár óra leforgása alatt ennyi ember iratkozzon le tőlem nekem kicsit szokatlan. Ti tapasztaltatok már ilyet?)

És ne feledjétek, holnap jövök az utolsó adventi sminkemmel, érdemes lesz visszanézni :)
Legyen szép napotok!

3 megjegyzés:

  1. Bár a többségét nem fogyasztom, a palacsintát elfogadnám eprestül :P

    (Az uccsó kérdésedre pedig: nekem meg hirtelen irreálisan sok látogatóm volt a blogger statisztikája szerint tegnap este, viszont a másik statisztikai oldal nem mutat semmi különöset, biztosan valami fejlesztés folyik...)

    VálaszTörlés
  2. Újabb ínycsinklandozó falatok *-* Grapfruitot egyébként még nem ettem, csak pomelot, az is kicsit kesernyés, de finom :)

    Egyébként nálunk is eltűntek jó páran, Szimivel mi is csak néztük, hogy ez így mi a fene :/

    VálaszTörlés
  3. A gung bao csirkét imádom. A grapefruitra valamiért behallucináltam, hogy pomelo.

    Most nálam is volt mozgás a feliratkozás terén. Pislogtam is, hogy mi van, viszont volt régebben is, akik megszüntették a profiljukat, fiókjukat, azok tűntek el, meg azok is, akik kétszer-háromszor, más-más neveken voltak feliratkozva.

    VálaszTörlés