2015. szeptember 6., vasárnap

Vasárnapi képválogatás




Lenyűgöző ez a csillár *.*



Imádom ennek a nappalinak a színvilágát és a berendezését, olyan otthonos, megnyugtató :)



Oh, bárcsak *.*



Egy ilyen wrap-pel igazán megdobhatna valaki :P



Fekete és csillogós és wow



Tapasztaltam...



Elfogadnám *.*



Azok a szemek!



Sajnos tésztával igen könnyű elcsábítani :P



Csodálatos ez a manikűr, mintha brokát mintát imitálna *.*



Tökéletes összhang - ezt a kalapot én is elfogadnám :)



Uramisten mekkora cuki ^^



Csodálatos ez a szín



Nutellás is, epres is, mi kell még? :)



Ez aztán szép kis kollekció *.*



Na ez tökéletesen igaz rám is.



Lezárásnak egy kis őszi kép - vééégre itt van!!! ^^

10 megjegyzés:

  1. Csillár, nappali, lakk, naci, a cica, a mókás és a lila rúzs. <3 Csodás képek, úgy szeretem a válogatásaidat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek neked - én is imádom a tieidet, nagyon átjön a képeiden keresztül a személyiséged :)

      Törlés
  2. Az a ciculi gyönyörű!!!!! *-* ♡

    VálaszTörlés
  3. Az állatossal mennyire egyet értek...XD

    Amúgy az a rúzskollekció az ide is vándorolhatna szépen, így gépen keresztül...:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto :D
      Azt hszem nekünk rúzsból sosem elég :P

      Törlés
  4. Minden ami fekete és lila nagyon tetszik:D

    Amúgy arról a posztról valahogy lemaradtam, de a MAC Instigator annyira szép!!! Nagyon kívánságlistás nálam, mondjuk mostanában nem lesz pénzem rá, de elvileg állandó kollekciós...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, gondoltam :P
      Igen, az Instigator állandó kollekciós és álomszép, nekem jobban is tetszik, mint a Cyber - kicsit hasonló árnyalatok. Bár a Cyber szürkésebb és sötétebb, az Instigator meg padlizsánosabb.

      Törlés
  5. A csillár nagyon szép és a nyakláncot is elfogadnám :D (meg a rúzsokat)

    VálaszTörlés