2015. augusztus 23., vasárnap

Mani-acs - Bikinis körmök




Sziasztok!

Kicsi késéssel, de én is hozom a Mani-acs legújabb témáját, ami a "bikinis körmök" volt. Én még soha életemben nem hallottam ezt a kifejezést, így a pinteresten nézelődve próbáltam rájönni mit is takar a téma, de a legtöbb manikűrt idegennek éreztem magamtól. Nem akartam bikiniket pingálni a körmeimre, az hozzám nem illik, így inkább ihletődtem egy bikinis képről.

Ez lenne az ihletadó kép




Mint látható nem annyira a bikini van a főszerepben, sokkal inkább a szép törzsi ihletésű ékszerek, de nekem pont erre volt szükségem ahhoz, hogy megihletődjek. A manikűrömhöz feketét, mentaszínt, ezüstöt és aranyat használtam, ugyanis mindegyikből megtalálható valamennyi a fenti képen. Főleg a pénzérmés, láncos díszítést szerettem volna visszaadni, és azt hiszem ez egész jól sikerült is, nekem legalábbis nagyon tetszik :) Ráadásul minél többet használom ezt a mentaszínű Essence lakkot (ami egyébként fantasztikus, egy rétegben tökéletesen fed), annál jobban megkedvelem a mentaszínt. Régen kifejezetten utáltam, de azt hiszem lassacskán megbarátkozok vele.












Nektek hogy tetszik?


8 megjegyzés: